Публікації

 

25

січня

Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко: "Про необхідність підвищення рівня страхового захисту і клієнтського сервісу у сфері ОСЦПВ говорилося багато разів.
Це важливо не лише для автовласників, а й для самих страховиків в ситуації зниження доходів населення і жорсткої конкуренції за гроші клієнтів. Бажані клієнти для будь-якої страхової компанії - ті, хто бачить в ОСЦПВ інструмент реального страхового захисту, а не просто необхідність виконати вимогу закону. І такі клієнти вибирають страховика зовсім не за принципом «найнижча ціна», а ґрунтуючись на довірі до компанії і балансі ціна/якість страхової послуги".


20

червня

Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко:  «Сучасні технології дають величезні ресурси для створення принципово нового середовища для взаємодії страховиків і клієнтів. Один з ключових інноваційних підходів до комунікацій - це омніканальность, інтеграція в єдину зручну середу орієнтованих на клієнта різних онлайнових і оф-лайнових каналів комунікацій з залученням всіх типів гаджетів».


20

червня

Генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко:  "Ефективність інновацій безпосередньо залежить від того, наскільки чітко визначені цілі. Одна з основних цілей діджіталізаціі - це всебічне поліпшення клієнтського досвіду, створення нових цінностей і сервісів для клієнтів."


16

лютого

Українські страхові компанії (СК) масово збільшують вартість полісів обов'язкового страхування автоцивільної відповідальності (ОСАЦВ, рос. – ОСАГО), і знижують розмір комісійної винагороди агентів. «Напад жадібності» у страховиків спровокувало рішення Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ) про істотне збільшення розміру щомісячних відрахувань СК до Фонду захисту потерпілих, яке було затверджено Нацкомфінпослуг 14 грудня і набуло сили з 1 січня 2018 року. Після введення цього додаткового гарантійного внеску страхування автоцивілки на попередніх умовах стало для багатьох компаній збитковим. Перегляд тарифної політики вже спровокував перетікання агентів і клієнтів від однієї компанії до іншої. І це лише початок: процес переділу клієнтів триватиме протягом усього нинішнього року – до завершення термінів дії укладених раніше полісів. Чи спровокує це втрату платоспроможності цілою низкою компаній – розбирався Mind.


16

лютого

 Володимир Шевченко – про необхідність кардинально змінити правила обов'язкового страхування автоцивільної відповідальності