Дії страхувальника (водія) після настання події, що має ознаки страхового випадку

  1. 1Увімкнути аварійну сигналізацію і встановити знак аварійної зупинки;
  2. 2Зберегти транспортні засоби, пошкоджене майно та розташування учасників події в такому стані, в якому вони перебували після дорожньо-транспортної пригоди до приїзду співробітників державних компетентних органів;
  3. 3Провести всі можливі заходи для надання першої медичної допомоги потерпілим;
  4. 4Викликати співробітників державних компетентних органів для обов'язкової реєстрації події, складання необхідних документів на місці події. (Підписуйте документи тільки в разі повного погодження їх змісту з Вами!);
  5. 5За наявності фотоапарата або мобільного телефону з фотокамерою, сфотографувати місце події, взаємне розташування транспортних засобів, пошкодження автомобілів учасників події;
  6. 6Записати реквізити свідків та інших учасників події, а саме: реєстраційні знаки інших ТЗ, П.І.Б. водіїв, адреси проживання, контактні телефони; інформацію про наявність договорів страхування;
  7. 7Провести всі можливі заходи для зменшення розміру збитків;
  8. 8Надати потерпілим третім особам наступну інформацію:
    • телефони та адресу страхової компанії, в якій Ви придбали поліс (його номер і термін дії)          страхування відповідальності автовласника, власні координати;
    • попередити потерпілих про те, що ремонт може проводиться тільки після проведення представником страхової компанії огляду пошкодженого автомобіля (майна).
  9. 9Негайно повідомити про випадок страхової компанії, для цього зателефонувати:
    • в Департамент врегулювання збитків з 9:00 до 18:00 години за тел. +38 (044) 353-45-57 (59).
    • після 18:00 години, у вихідні та святкові дні до асистуючої компанії за тел. 0-800-500-156 або +38 (044) 353-45-57 (59).
  10. 10На місці події не підписувати ніяких угод, не робити розрахунків, ні в якому разі не намагатися ініціювати помилковий сценарій ДТП. У разі надання страхувальником недостовірних відомостей про подію, характер та розмір завданих збитків, страхова компанія має право відмовити у виплаті страхового відшкодування;
  11. 11Для подачі письмового повідомлення, звернутися до найближчого структурний підрозділ ПрАТ «Європейський страховий альянс», за наступними адресами:

Місто

Адреса

Київ

вул. Ямська, 28

Київ

вул. Горького, 9, кв. 2

Біла Церква

вул. Я. Мудрого, 17

Запоріжжя

вул. Червоногвардійська,48, 2-й этаж

Львів

вул. Академіка Лазаренка,4

Одеса

вул. Пантелеймонівська 15а

Полтава

вул. Котляревского,1/27

Суми

вул. Черепіна,26

Херсон

вул. Карла Маркса, 98/6

Черкаси

вул. Дашкевича,30

 

 

Крім зазначених адрес подати письмову заяву та надати необхідні документи, також можна на партнерських СТО у м Києві, а саме:

  • СТО «Центр кузовного ремонту на Лепсе», м Київ, вул. І. Лепсе, 10;
  • СТО «Європа», м Київ, вул. Васильківська, 14.

Під час заповнення заяви обов'язково необхідно:

  • ретельно викласти обставини події;
  • зобразити схему пригоди;
  • надати інформацію про інших учасників події;
  • вибрати варіант виплати страхового відшкодування.

До письмової заяви необхідно додати:

  • копію договору страхування (або страхового поліса);
  • копію довідки компетентних органів (ДАІ, МВС, МНС, медичні установи тощо);
  • копію свідоцтва про реєстрацію ТЗ (технічний паспорт);
  • копію посвідчення водія;
  • копію паспорта та ідентифікаційного номера власника автомобіля (якщо страхувальник фізична особа);
  • копію подорожнього листа, довіреності на право водіння або тимчасового реєстраційного талона (у разі експлуатації автомобіля довіреною особою, яка не зазначеним у свідоцтві про реєстрацію ТЗ);
  • надати інформацію про інших учасників ДТП (ПІБ, адреса, телефони, а також надати інформацію про наявність у них договорів (полісів) страхування);
  • надати інформацію про розмір завданих збитків;
  • інші документи, які мають відношення до події.

Для прийняття рішення та виплаті страхового відшкодування за програмою страхування КАСКО, в разі виконання ремонтно-відновлювальних робіт на СТО необхідно надати:

  •  Автомобіль для огляду аварійному комісарові ПрАТ "Європейський страховий альянс";
  • Попередню калькуляцію вартості ремонту (рахунок-фактуру) для узгодження аварійним комісаром (після узгодження можна починати ремонтні роботи);

Для прийняття рішення та виплати страхового відшкодування за програмою страхування добровільної або обов'язкової цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів необхідно:

  • надати автомобіль для огляду аварійному комісару.

Центр врегулювання:
03038, Україна, м Київ, вул. Ямська, 28
тел.: +38 (044) 254-63-00, +38 (044) 254-63-40;

Служба контролю якості

Якщо Ви знайшли помилки на сайті або зауваження до якості обслуговування співробітниками компанії, звертайтеся в службу контролю якості обслуговування.