Дії страхувальника (водія) після настання події, що має ознаки страхового випадку

  1. 1Увімкнути аварійну сигналізацію і встановити знак аварійної зупинки.
  2. 2Зберегти транспортні засоби, пошкоджене майно та розташування учасників події в такому стані, в якому вони перебували після дорожньо-транспортної пригоди до приїзду співробітників державних компетентних органів.
  3. 3Провести всі можливі заходи для надання першої медичної допомоги потерпілим.
  4. 4Викликати співробітників державних компетентних органів для обов'язкової реєстрації події, складання необхідних документів на місці події. (Підписуйте документи тільки в разі повного погодження їх змісту з Вами!).
  5. 5За наявності фотоапарата або мобільного телефону з фотокамерою, сфотографувати місце події, взаємне розташування транспортних засобів, пошкодження автомобілів - учасників події.
  6. 6Записати реквізити свідків та інших учасників події, а саме: реєстраційні знаки інших ТЗ, П.І.Б. водіїв, адреси проживання, контактні телефони; інформацію про наявність договорів страхування.
  7. 7Негайно повідомити про випадок страхову компанію, для цього зателефонувати:
    • в Департамент врегулювання збитків з 9:00 до 18:00 години за тел. +38 (044) 353-45-57 (59);
    • після 18:00 години, у вихідні та святкові дні до асистуючої компанії за тел. 0-800-500-156 або +38 (044) 353-45-57 (59).
  8. 8Провести всі можливі заходи для зменшення розміру збитків.
  9. 9Надати потерпілим третім особам наступну інформацію:
    • телефони та адресу страхової компанії, в якій Ви придбали поліс (його номер і термін дії), власні координати;
    • попередити потерпілих про те, що ремонт може проводиться тільки після проведення представником страхової компанії огляду пошкодженого автомобіля (майна).
  10. 10На місці події не підписувати ніяких угод, не робити розрахунків, ні в якому разі не намагатися ініціювати помилковий сценарій ДТП. У разі надання страхувальником недостовірних відомостей про подію, характер та розмір завданих збитків, страхова компанія має право відмовити у виплаті страхового відшкодування.
  11. 11Для подання письмового повідомлення, звернутися до найближчого структурниого підрозділу ПрАТ «Європейський страховий альянс»

Ви можете завантажити шаблони повідомлення для самостійного заповнення:


Під час заповнення повідомлення обов'язково необхідно:

  • ретельно викласти обставини події;
  • зобразити схему пригоди;
  • надати інформацію про інших учасників події;
  • вибрати варіант виплати страхового відшкодування.


Адреси для подання письмового повідомлення:

   

Місто

Адреса

Київ

вул. Ямська, 28

Київ

вул. Горького, 9, кв. 2

Біла Церква

вул. Я. Мудрого, 17

Львів

вул. Академіка Лазаренка, 4

Одеса

вул. Бугаївська, 21, оф.602

Суми

пр-т Михайла Лушпи, 8, оф.22

Херсон

вул. Карла Маркса, 98/6

Крім зазначених адрес подати письмову заяву та надати необхідні документи за договорами страхування КАСКО також можна на партнерських СТО, а саме:

  • м Київ, вул. Кіровоградська, 19, СТО "Європа", тел. (067) 555-1-999
  • м Київ, вул.Туполєва, 1-Б,  СТО "Колор АВТО", тел. (098) 555-1-999
  • м. Вінниця, вул. Київська, 175, "Автотрейдинг Вінниця", тел. (043) 255-20-30
  • м. Вінниця, вул. 600-річчя, 9-б, тел. (067) 915-63-44
  • м. Дніпро, вул. Дружби, 3-а (Ювілейне), "Автотрейдинг Дніпро", тел. (056) 790-59-90
  • м. Запоріжжя, вул. Складська, 8, тел. (050) 333-88-12
  • м. Луцьк, вул. Відродження, 34, "Автоконцепт", тел. (0332) 78-79-32
  • м. Львів, вул. Промислова, 52-б, "Автотрейдинг Львів", вул. Промислова, 52-б, тел. (032) 294-92-94
  • м. Миколаїв, вул. Веселинівська, 51/3, "АС Сервіс", тел. (068) 267-95-07
  • м. Одеса, вул. 6-й км Овідіопольскої дороги, "Автотрейдинг Одеса", тел. (048) 734-36-60
  • м. Одеса, вул. А.Чепіги, 110, тел. (048) 736-33-83
  • м. Харків, вул. Клочківська, 188,"Автотрейдинг Харків", тел. (057) 760-14-00
  • м. Чернігів, пр-т Миру, 249-а, тел. (066) 290-39-23

До письмової заяви необхідно додати:

  • копію договору страхування (або страхового поліса);
  • копію довідки компетентних органів (ДАІ, МВС, МНС, медичні установи тощо);
  • копію свідоцтва про реєстрацію ТЗ (технічний паспорт);
  • копію посвідчення водія;
  • копію паспорта та ідентифікаційного номера власника автомобіля (якщо страхувальник фізична особа);
  • копію подорожнього листа, довіреності на право водіння або тимчасового реєстраційного талона (у разі експлуатації автомобіля довіреною особою, яка не зазначеним у свідоцтві про реєстрацію ТЗ);
  • надати інформацію про інших учасників ДТП (ПІБ, адреса, телефони, а також надати інформацію про наявність у них договорів (полісів) страхування);
  • надати інформацію про розмір завданих збитків;
  • інші документи, які мають відношення до події.

Для прийняття рішення та виплаті страхового відшкодування за програмою страхування КАСКО, в разі виконання ремонтно-відновлювальних робіт на СТО необхідно надати:

  • автомобіль для огляду аварійному комісарові ПрАТ "Європейський страховий альянс";
  • попередню калькуляцію вартості ремонту (рахунок-фактуру) для узгодження аварійним комісаром (після узгодження можна починати ремонтні роботи).

Для прийняття рішення та виплати страхового відшкодування за програмою страхування добровільної або обов'язкової цивільно-правової відповідальності власників транспортних засобів необхідно:

  • надати автомобіль для огляду аварійному комісару.

Центр врегулювання:
03038, Україна, м Київ, вул. Ямська, 28
тел.: +38 (044) 254-63-00, +38 (044) 254-63-40;

Служба контролю якості

Якщо Ви знайшли помилки на сайті або зауваження до якості обслуговування співробітниками компанії, звертайтеся в службу контролю якості обслуговування.