Пам'ятка для осіб, застрахованих по добровільному медичному страхуванню

Страховим випадком за умовами Програми страхування є звернення під час  дії Договору добровільного медичного страхування, до лікаря – експерта (координатора) страхової компанії за одержанням медичної допомоги  з приводу гострого захворювання, загострення хронічної хвороби, ускладнення, що виникло під час лікування, планового хірургічного втручання (операції), травми, отруєння.

Сервісне обслуговування проводиться цілодобово лікарями-координаторами страхової компанії. Лікар-координатор, який володіє детальною інформацією щодо наявності кваліфікованих лікарів необхідної спеціалізації в тому чи іншому медичному закладі – за погодженням з Вами  визначає медичну установу для надання необхідної допомоги в залежності від стану Вашого здоров’я.

Для отримання амбулаторно-поліклінічної, швидкої, стаціонарної або стоматологічної допомоги Вам необхідно звернутися до лікаря-координатора страхової компанії за одним з телефонів  або надіслати повідомлення на електронну адресу:

 (44) 599 92 01, (44) 599 92 03, (44) 592 85 00, (44) 332 82 80,  (067) 408 71 84, (067) 406 90 60

0 800 500 0 56 (цілодобова телефонна лінія; зі стаціонарних телефонів - безкоштовно)

assistance@eia.com.ua (електронна адреса для передачі запиту на обслуговування)

 

При зверненні Ви повинні повідомити лікарю-координатору:

  • Ваше прізвище та ім'я;
  • номер індивідуальної пластикової картки застрахованої особи;
  • причину звернення (характер травми або опис симптомів розладу здоров'я);
  • Ваше місцезнаходження та номер телефону для контакту.

Якщо, з незалежних від Вас обставин, Ви звернулися до медичного закладу, не передбаченого договором страхування як базовий, Вам необхідно в найкоротший термін повідомити про це лікаря-експерта страхової компанії. При цьому лікар-експерт страхової компанії вирішує питання про доцільність продовження надання медичної допомоги в цій медичній установі або передення у базову медичну установу.

Якщо у випадку виникнення виняткових обставин, Ви самостійно оплатили надані Вам медичні послуги, передбачені договором страхування, для вирішення питання щодо відшкодування витрат Ви повинні повідомити страхову компанію про настання страхового випадку не пізніше ніж через 30 календарних днів після закінчення лікування і в цей же термін надати усі необхідні документи, а саме:

  • заяву на виплату за встановленою Страховиком формою;
  • засвідчену медичним закладом копію витягу з картки амбулаторного/ стаціонарного хворого із зазначенням прізвища пацієнта, діагнозу, тривалості лікування, переліку наданих послуг, з розбиттям їх за датами та вартістю, загальної суми до сплати;
  • карту виїзду (лист огляду) бригади швидкої невідкладної допомоги (у разі виклику швидкої);
  • оригінал фіскального чеку / квитанцію до прибуткового касового ордеру / квитанцію банку, товарний чек (якщо у фіскальному чеку відсутні назви послуг чи препаратів);
  • рецепт лікаря з особистою печаткою;

З питань  компенсації самостійно здійснених витрат за надану медичну допомогу  звертайтесь, будь-ласка,  до

ПрАТ "Європейський страховий альянс"

за адресою:  м. Київ, вул. Ямська, 28

телефон: (44) 599-92-04,

e-mail: medic@eia.com.ua

 


Центр врегулювання:
03038, Україна, м Київ, вул. Ямська, 28
тел.: +38 (044) 254-63-00, +38 (044) 254-63-40;

Служба контролю якості

Якщо Ви знайшли помилки на сайті або зауваження до якості обслуговування співробітниками компанії, звертайтеся в службу контролю якості обслуговування.