Пам'ятка для осіб, застрахованих на час перебування за кордоном за "Міжнародним страховим полісом медичної допомоги"

Ваші інтереси за кордоном від імені та за доручення страхової компанії «Європейський страховий альянс» захищає Міжнародна компанія з асcістансу "Смайл Ассістанс"

При настанні страхового випадку застрахований (або особа, яка його супроводжує) повинен протягом 24 годин звернутися в будь-який час доби до представництва компанії "Смайл Ассістанс" за телефоном Tel: +380 44 287 88 70

Fax: +380 44 287 88 69  (мова спілкування українська, російська, англійська) і повідомити черговому оператору таку інформацію:

  • прізвище, ім'я, дату народження застрахованого;
  • назву страхової компанії;
  • номер страхового поліса й період його дії;
  • характер необхідної медичної допомоги;
  • контактні телефони: мобільні й стаціонарні;
  • точне місцезнаходження: назва готелю, адреса, номер кімнати.
  • назва клініки, адреса, відділення (якщо застрахований уже перебуває в лікарні).

Якщо застрахована особа не має можливості зателефонувати в сервісну компанію, заявити про випадок, що має ознаки страхового, можна, надіславши електронне повідомлення на e-mail: tur@smileassistance.com

НАДАЛІ ВАМ НЕОБХІДНО ЧІТКО ДОТРИМУВАТИСЯ РЕКОМЕНДАЦІЙ ОПЕРАТОРА

Якщо у випадку непередбачених обставин застрахований не мав змоги відразу ж зв'язатися із представництвом сервісної компанії й самостійно оплатив витрати на медичне обслуговування, йому необхідно:

  • одержати документи для подальшої компенсації понесених витрат: медичну виписку із зазначенням діагнозу, результатів проведених обстежень, призначеним лікуванням; оплачений рахунок медичних установ з переліком наданих послуг, вартістю кожної послуги, датами їх надання; рецепти на лікарські препарати; документи, що підтверджують факт оплати медичних послуг, ліків (оригінали чеків, квитанцій);
  • обов'язково протягом 5 днів з моменту настання страхового випадку повідомити (або доручити зробити це іншій особі) про те, що відбулося в сервісну компанію; у випадку недотримання цієї вимоги, страхова компанія має право відмовити у відшкодуванні витрат;
  • для одержання компенсації звернутися до страхової компанії протягом 30 днів після повернення в Україну.

Центр врегулювання:
03038, Україна, м Київ, вул. Ямська, 28
тел.: +38 (044) 254-63-00, +38 (044) 254-63-40;

Служба контролю якості

Якщо Ви знайшли помилки на сайті або зауваження до якості обслуговування співробітниками компанії, звертайтеся в службу контролю якості обслуговування.