Страхування майна фізичних осіб

Страхування проводиться при заповненні клієнтом «Анкети на страхування» та при можливому огляді співробітником ПрАТ "Європейський страховий альянс".

Страхувальником може виступати дієздатна фізична особа, майнові інтереси якої пов’язані з володінням, розпорядженням, та/або експлуатацією майна, що знаходиться у неї в приватній власності, оренді, або на інших законних підставах.

Що може бути застраховано:

  • конcтруктивні елементи  квартири, дачі, котеджу, гаражу та побутових будинків;
  • внутрішнє оздоблення;
  • меблі та предмети інтер’єру;
  • побутова та електронна техніка;
  • одяг, білизна;
  • скляні елементи.

Від яких ризиків проводиться страхування:

  • Пожежа, задимлення, виділення сажі і корозійного газу, підпал, удар блискавки.
  • Стихійні явища, а саме: сильний вітер, смерч, вихор, град, ливневі дощі, тиск сніжного покрову, повінь, паводок, зсув, осідання грунту, оповзень, землетрус, гірський обвал та схід лавин.
  • Вибух, наїзд наземних транспортних засобів, падіння пілотованих літальних апаратів, їх частин або вантажу, що ними перевозився.
  • Підтоплення майна рідиною через пошкодження водопостачальних, каналізаційних, опалювальних систем, проникнення рідини з інших приміщень.
  • Крадіжка зі зламом, грабіж, розбій, умисне пошкодження, знищення майна.

Період страхування: від 6 місяців до 1 року.

Термін виплати страхового відшкодування – 15 робочих днів з дати надання усіх необхідних документів.

Для оформлення договору страхування клієнтові потрібно мати з собою:

  • паспорт;
  • ідентифікаційний код;
  • документ, що підтверджує вартість заявленого на страхування майна.

Орієнтовні страхові тарифи в залежності від права власності майна, що страхується, та умов страхування: 0,08% -0,5% від страхової суми за рік.


Центр продажу:
03038, м. Київ, вул. Ямська, 28
тел.: +38 (044) 254-63-00, +38 (044) 254-63-40;

Служба контролю якості

Якщо Ви знайшли помилки на сайті або зауваження до якості обслуговування співробітниками компанії, звертайтеся в службу контролю якості обслуговування.