Error message

  • Notice: Undefined offset: 0 in _menu_check_access() (line 644 of /home/strahova/public_html/includes/menu.inc).
  • Notice: Undefined offset: 1 in _menu_check_access() (line 644 of /home/strahova/public_html/includes/menu.inc).

Масштабні локдауни внесли свої корективи в роботу страхових компаній. Ринок страхування зазнав збитків на мільйони гривень. Тож окреме питання тепер - чи є попит на ті електронні страхові продукти, які і раніше було важко продавати клієнтам, зокрема КАСКО. Про те, якими стали результати продажів КАСКО онлайн минулого року, розповідає Голова Правління ПрАТ “Європейський страховий альянс” Марина Воронянська для журнала Banker.ua

 

“Виклики 2020 року ми сприйняли як поштовх до пошуку нових можливостей та прогресивних ідей, в першу чергу направивши свої зусилля на збереження лояльності наших постійних клієнтів. Тому нам вдалося зберегти показники зі страхування КАСКО у 2020 році на тому ж рівні, що й у 2019. На страхування транспортних ризиків в Європейському страховому альянсі доводиться 18% від загальної суми зібраних страхових платежів. Попит залишається стабільним.

Більшість наших клієнтів зі страхування КАСКО – корпоративні, а власники автопарків добре розуміють важливість та переваги страхування КАСКО і пролонгують договори на наступний період. Фізичні особи теж не поспішають відмовлятись від страхування свого авто, знаючи що в Європейському страховому альянсі можна обрати страховий продукт, як кажуть, на будь-який гаманець. Наразі ми працюємо і над тим, щоб зацікавити нових клієнтів. Для цього модернізували наші пропозиції та презентували новий комплексний страховий продукт “АвтоЗахистЕxtra”, що містить вигідні умови для страхування пакету ризиків (КАСКО, ДЦВ, ДНВ).

 

З кожним роком культура страхування в Україні зростає. Нині споживачі обирають страховика свідомо - переглядають рейтинги, уважно вивчають умови договору, обирають актуальні ризики, цікавляться термінами відшкодування. Але, слід визнати, що ціна залишається важливим критерієм. Конкурентоспроможною буде та страхова компанія, послуги якої доступні, запити клієнтів обробляються швидко, а сервіс зручний та якісний за розумну ціну. Головним трендом 2021 року у страховій галузі залишиться діджиталізація. У цьому напрямку в Європейському страховому альянсі вже зроблено чимало. Ми перевели в онлайн основні бізнес-процеси Компанії. Організували дистанційний прийом основних документів на виплату страхового відшкодування у електронному вигляді (через електронну пошту та месенджери), що дозволило пришвидшити процедуру врегулювання збитків.

У подальшому ми зосередимось на вдосконаленні сервісної складової та впровадженні InsurTech-проектів, продовжимо автоматизацію бізнес-процесів та почнемо застосовувати AI (Artificial intelligence) у своїй роботі – це дуже важливий крок для нас”.

Джерело: https://banker.ua/magazine/04-2021/ та https://t.me/bankerua

17/05/2021
Поділитися: