Дії при настанні страхового випадку
Першочергові дії на місці пригоди
- Увімкнути аварійну сигналізацію і встановити знак аварійної зупинки
- Зберегти транспортні засоби, пошкоджене майно та розташування учасників події
- Провести всі можливі заходи для надання першої медичної допомоги потерпілим
- Викликати співробітників державних компетентних органів для обов'язкової реєстрації події
- Сфотографувати місце події, пошкодження ТЗ, їх розташування при зіткненні, осип уламків
- Записати реквізити свідків та інших учасників події
- Провести всі можливі заходи для зменшення розміру збитків
- Надати потерпілим третім особам наступну інформацію:
- телефони та адресу страхової компанії, в якій Ви придбали поліс (його номер і термін дії), власні координати;
- попередити потерпілих про те, що ремонт може проводиться тільки після проведення представником страхової компанії огляду пошкодженого автомобіля (майна).
- Негайно повідомити про випадок страхову компанію, для цього зателефонувати:
0 800-500-156 - цілодобово; (067) 819-08-64 (Viber) - в робочий час
Подача письмового повідомлення не пізніше 2-х днів
Для подачі письмового повідомлення, звернутися до найближчого структурного підрозділу ПрАТ «Європейський страховий альянс», за адресами: Контакти та офіси
Страховим випадком є подія, передбачена Договором, ризик виникнення якої застрахований, а саме: звернення Застрахованої особи протягом дії Договору через спеціалізовану службу Страховика до медичного закладу за одержанням медичних послуг з приводу лікування: гострого захворювання, загострення хронічної хвороби, травми та інших послуг, визначених Програмою страхування для кожної Застрахованої особи, в порядку та на умовах, передбачених Договором та Програмою страхування, з настанням якої виникає обов’язок страховика здійснити страхову виплату страхувальнику або іншій особі, визначеній у договорі страхування або відповідно до законодавства.
Страхова компанія «Європейський страховий альянс» працює по всій Україні, де є можливість організації медичної допомоги в лікувальних закладах та збільшує кількість дистанційних працівників.
ЯК КОРИСТУВАТИСЬ:
Вам необхідна термінова допомога:
Контакти – 0445801188, 0955801188, 0935801188, 0975801188
ШВИДКА та в нічний час – 0672380555
Називаєте номер полісу – або ПІБ та компанію
Лікар-координатор направить Вас в медичний заклад чи організує онлайн консультацію.
Увага! У випадку, якщо наші телефони не відповідають, просимо звератись електронною поштою: medic@eia.com.ua і ми опрацюємо Ваше звернення за першої можливості.
Також є можливість самостійно оплатити за послуги, попередньо звернувшись в Ассистанський центр та подати документи на компенсацію.
При самостійній оплаті та за умови попереднього погодження зі страховиком:
- Якщо сума витрат не перевищує 6000 грн
Документи на відшкодування необхідно подати протягом 30ти днів з моменту отримання послуг (медикаментів, тощо) в сканованому вигляді на електронну адресу: doc@eia.com.ua
- Якщо сума витрат вище 6 000 грн
Оригінали документів на відшкодування необхідно надіслати поштою протягом 30ти днів з моменту отримання послуг (медикаментів, тощо).
Для відправлення Новою Поштою:
Відділення №361, м. Київ
Отримувач: ПрАТ "Європейський страховий альянс", ЄДРПОУ 19411125
Представник: Макаренко Н.В., моб. 0672173110
Увага! Прохання відправляти документи на юридичну особу (Компанію), а не особисто представнику!
Кур’єрська доставка НП за адресою:
03039, Київ, проспект Науки, 3 (бізнес-центр Sunflower Business Center).
Для відправлення УкрПоштою:
Отримувач: ПрАТ «Європейський страховий альянс»
03039, м. Київ, проспект Науки, 3 (бізнес-центр Sunflower Business Center)
Відділ врегулювання Дирекції особистого страхування (Побеленська Н./Агафонова А.)
Контакти відділу врегулювання – 067 449 18 35, ел. пошта - doc@eia.com.ua
Повний перелік документів можна отримати, звернувшись в телеграм бот.
Чат-бот у Telegram для застрахованих осіб з добровільного медичного страхування ІНСТРУКЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯ.
Бланки заяв на виплату можна скачати тут:
ЗРАЗОК ЗАПОВНЕННЯ ЗАЯВИ НА ВИПЛАТУ
ВІДЕОІНСТРУКЦІЯ ІЗ ЗАПОВНЕННЯ ЗАЯВИ НА ВИПЛАТУ
У разі виникнення проблем з обслуговуванням, зверніться, будь-ласка, до служби контролю якості: complaint@eia.com.ua
- при настанні пожежі - підрозділ Державної служби України з надзвичайних ситуацій (пожежна служба);
- при настанні водної аварії (прориву систем каналізації, опалення або водопроводу) - аварійні служби житлово-експлуатаційного управління, у віданні яких знаходиться приміщення;
- при протиправних діях третіх осіб - органи внутрішніх справ.
Як можна більш оперативно, але не пізніше, ніж 24 години з моменту настання події, сповістити про цю подію відповідні компетентні органи: - По можливості почати розумні і посильні заходи, спрямовані на зниження розміру можливого збитку та недопущення його збільшення, а також порятунок застрахованого майна і запобігання його подальшого пошкодження. Всі ці дії повинні проводитися з дотриманням інтересів власної безпеки.
- 0-800-500-156. Не пізніше 3 робочих днів подати на адресу структурного підрозділу ПрАТ «Європейський страховий альянс» письмову заяву із зазначенням у ньому даних про дату, причини, характер збитку, з доданням переліку пошкодженого (знищеного) майна для узгодження подальших спільних дій з врегулювання збитку (огляду пошкодженого або знищеного застрахованого майна та визначення остаточних розмірів збитку та суми страхового відшкодування). Відразу після того, як стало відомо про настання події, сповістити про неї ПрАТ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СТРАХОВИЙ АЛЬЯНС» шляхом телефонного дзвінка по телефону цілодобової служби технічної допомоги
- Зберігати постраждале застраховане майно до прибуття експерта ПрАТ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СТРАХОВИЙ АЛЬЯНС» для огляду застрахованого майна в тому вигляді, в якому воно було після страхового випадку. Сприяти проведенню огляду і обстеження застрахованого майна представником ПрАТ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СТРАХОВИЙ АЛЬЯНС», розслідування причин і встановленню розміру збитку.
- Після надання в страхову компанію письмової заяви про подію, необхідно почати збір документів, необхідних для виплати страхового відшкодування для їх подальшого подання до страхової компанії, зокрема: