Error message

  • Notice: Undefined offset: 0 in _menu_check_access() (line 644 of /home/strahova/public_html/includes/menu.inc).
  • Notice: Undefined offset: 1 in _menu_check_access() (line 644 of /home/strahova/public_html/includes/menu.inc).

АВТОЗАХИСТ

Інформація про страховий продукт «АВТОЗАХИСТ»

Цей продукт не є стандартним і передбачає укладення Договорів із визначенням конкретних умов страхового покриття на індивідуальній основі.

 
Об'єкт страхування

Об’єктом (об’єктами), що підлягають страхуванню відповідно до умов страхового продукту «АВТОЗАХИСТ» (далі – страховий продукт) є майно, а саме транспортний засобів (за текстом – ТЗ), на праві володіння, користування і розпорядження майном (при страхуванні по КАСКО) та за умови обрання відповідної Програми страхування у Договорі комплексного страхування ризиків, пов’язаних з експлуатацією транспортного засобу (далі – Договір, Договір страхування):
-    відповідальність за шкоду, заподіяну особою, відповідальність якої застрахована, потерпілій третій особі та/або її майну внаслідок настання події, на випадок виникнення якої проводиться страхування (страхового ризику) під час використання (експлуатації) ТЗ (при страхуванні по ДЦВ);
-    життя, здоров’я, працездатність Застрахованої (-их) особи (осіб), визначеної (-их) відповідно до обраної Програми страхування в Договорі (при страхуванні по ДНВ).

Ліміти відповідальності страховика за окремим об’єктом страхування, страховим ризиком та/або страховим випадком

1.    У Договорі за Програмами страхування можуть бути встановлені Ліміт відповідальності: 
-    «ПКВ» - по кожному випадку. Це означає, що страхова сума є Лімітом відповідальності Страховика по кожному страховому випадку протягом дії Договору;
-    «ЗДС» - за договором страхування. Це означає, що страхова сума є агрегатним Лімітом відповідальності Страховика за всіма страховими випадками, що відбулися під час дії Договору. Договір щодо Програми страхування, в якій передбачено Ліміт відповідальності "ЗДС" припиняє свою дію з дати здійснення сумарної страхової виплати в розмірі страхової суми. Договір по відповідній Програмі страхування діє до кінця обумовленого строку в межах суми, що є різницею між страховою сумою і розміром здійсненої за цим Договором страхової виплати;
-    «ППВ» - по першому випадку. Це означає, що страхова сума є Лімітом відповідальності Страховика тільки по одному страховому випадку за період дії цього Договору. Цей вид Ліміту відповідальності за Договором застосовується виключно при страхуванні КАСКО. За Договором Страховик не несе зобов’язань щодо здійснення страхової виплати по КАСКО по всім наступним випадкам, що мають ознаки страхового. Дія Договору не розповсюджується на страхування по КАСКО з дати наступної за датою настання першої заявленої Страхувальником події по КАСКО, кваліфікованої Страховиком, як страховий випадок.
 2.    Ліміт відповідальності Опцією «Евакуатор» по КАСКО – 5 000 гривень (сумарно за всіма випадками під час дії Договору по ТЗ), якщо інше не буде визначено чи доповнено умовами Договору.

Програми та Опції страхового продукту

1.    Страховий продукт включає наступні Програми страхового продукту (Програми страхування):
1)    при страхуванні по КАСКО:
-    Програма страхування «АвтоЕксперт», яка передбачає спеціалізовані умови страхування КАСКО, включаючи Ліміт відповідальності «ПКВ», страхування без обмежень у кількості страхових випадків, особливості застосування франшизи у разі пошкоджень Скляних елементів ТЗ, а також можливість вибору окремих опцій щодо: відшкодування збитків, завданих ТЗ внаслідок гідроудару, та відшкодування витрат на заміну замків дверей та запалювання або перепрограмування електронних засобів запуску двигуна та відмикання ТЗ або придбання електронних ключів до ТЗ.
-    Програма страхування «КАСКО 50х50», яка передбачає спеціалізовані умови страхування КАСКО, включаючи Ліміт відповідальності «ПКВ», особливості застосування франшизи у разі пошкоджень Скляних елементів ТЗ, а також умови  щодо сплати страхової премії при укладенні Договору та додаткової страхової премії у разі настання першого страхового випадку, за яким здійснена страхова виплата (до виконання Страховиком обов’язку із здійснення страхової виплати за таким страховим випадком).
-    Програма страхування «До першого випадку», яка передбачає спеціалізовані умови страхування КАСКО, включаючи Ліміт відповідальності по першому випадку, Страховик не несе зобов’язань щодо здійснення страхової виплати по КАСКО по всім наступним випадкам, що мають ознаки страхового.
2)    при страхуванні по ДЦВ:
-    Програма страхування «Класична», яка передбачає спеціалізовані умови страхування ДЦВ, включаючи Ліміт відповідальності «ЗДС» та відшкодування шкоди виключно у випадку недостатності ліміту страхової суми встановленої полісом ОСЦПВВНТЗ з вирахуванням зносу деталей пошкодженого транспортного засобу або іншого майна.
При цьому, якщо на момент настання випадку, що заявляється як страховий по ДЦВ, відповідальність Страхувальника (Водія) при експлуатації ТЗ, зазначеного в Договорі не буде застрахована за полісом ОСЦПВВНТЗ, із суми страхової виплати, розрахованої відповідно до умов Договору, вираховується сума, яка підлягала би відшкодуванню виходячи з розміру ліміту страхової суми встановленої Законом ОСЦПВВНТЗ на дату укладання Договору або на дату настання випадку, що заявляється як страховий, залежно від того, який з цих лімітів страхової суми виявиться більшим.
-    Програма страхування «Розширена», яка передбачає спеціалізовані умови страхування ДЦВ, а саме, відшкодування на умовах, які визначені Програмою страхування «Класична», з урахуванням наступних відмінностей: при пошкодженні транспортного засобу Потерпілого, передбачено відшкодування розміру зносу деталей пошкодженого транспортного засобу, якщо такий знос буде нарахований згідно з чинним законодавством України, а також розмір зносу деталей пошкодженого транспортного засобу, що не відшкодовується відповідно до Закону ОСЦПВВНТЗ, але за умови, що на момент настання випадку, що заявляється як страховий по ДЦВ, відповідальність Страхувальника (Водія) при експлуатації ТЗ, зазначеного в Договорі буде застрахована за полісом ОСЦПВВНТЗ укладеним з ПрАТ "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СТРАХОВИЙ АЛЬЯНС". В іншому випадку, якщо на момент настання випадку з ТЗ, відповідальність Страхувальника (Водія) не буде застрахована за полісом ОСЦПВВНТЗ укладеним з ПрАТ "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СТРАХОВИЙ АЛЬЯНС", Сторони погоджуються, що страхування здійснюється на умовах Програми страхування «Класична», та зазначені у цьому пункті спеціалізовані умови відшкодування розміру зносу не застосовуються.
3)    при страхуванні по ДНВ:
-    Програма страхування «Для водія», яка передбачає спеціалізовані умови страхування ДНВ, щодо життя, здоров’я та працездатності водія ТЗ на умовах Ліміту відповідальності «ЗДС», при цьому страхова сума встановлюється на одну особу водія ТЗ (страхування «по системі місць»).
-    Програма страхування «Для водія та пасажирів», яка передбачає спеціалізовані умови страхування ДНВ, щодо життя, здоров’я та працездатності водія та пасажирів ТЗ (кількість Застрахованих осіб не може перевищувати максимальної кількості посадкових місць, встановлених для відповідної категорії транспортного засобу технічними характеристиками заводу-виробника) на умовах Ліміту відповідальності «ЗДС» з урахуванням Лімітів відповідальності по кожній Застрахованій особі («Паушальна» система) в наступних розмірах:
•    40% страхової суми, якщо в результаті страхового випадку постраждала одна особа;
•    35% страхової суми на кожну постраждалу особу, якщо в результаті страхового випадку постраждали дві особи;
•    30% страхової суми на кожну постраждалу особу, якщо в результаті страхового випадку постраждали три особи;
•    пропорційно кількості постраждалих осіб на кожну постраждалу особу, якщо  в результаті страхового випадку постраждало більше трьох осіб

Примітка: ОСЦПВВНТЗ - обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (відповідно до Закону України «Про  обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» №1961-IV від 01.07.04 р. (із змінами та доповненнями)).

2.     У Договорі можуть бути передбачені наступні опції зі страхування КАСКО:
-    Опція «Без довідки компетентних органів» - умова, що звільняє Страхувальника при настанні події, що має ознаки страхового випадку, за певних обставин, причин, наслідків її настання, передбачених Договором, у межах Ліміту відповідальності, визначеного Договором, та за умови виконання Страхувальником передбачених Договором дій, від виконання обов’язку щодо виклику компетентних державних органів на місце події, що має ознаки страхового випадку.
-    Опція «Європротокол» - умова, що надає право Страхувальнику при виконанні/дотриманні умов, передбачених Договором, у випадку ДТП, при відсутності травмованих (загиблих) людей, оформити подію шляхом складання спільно з іншим учасником ДТП «Повідомлення про ДТП» («Європротокол»), без виклику підрозділу Національної поліції України.
-    Опція «Евакуатор» - опція, яка передбачає відшкодування витрат у межах Ліміту відповідальності, визначеного Договором, на транспортування ТЗ з місця настання страхового випадку, якщо в результаті страхового випадку ТЗ отримав пошкодження, при яких його експлуатація (самостійний рух) технічно неможливі.
-    Опція "Гідроудар" – передбачає відшкодування збитків, в межах Ліміту відповідальності, визначеного Договором, завданих ТЗ внаслідок гідроудару (пошкодження двигуна ТЗ, яке настало внаслідок попадання води в циліндри двигуна через його повітряний фільтр і подальшого стискання цієї води під час роботи двигуна), що стався за визначених у Договорі умов.
-    Опція «Воєнні ризики» – опція, що передбачає відшкодування збитків по ТЗ внаслідок воєнних дій на умовах, передбачених Договором.
-    Інші опції, визначені в Договорі за погодженням Сторін.

Страхові ризики та обмеження страхування

1. Страхові ризики, які покриваються за Договором по класам страхування, якщо такі застраховані за Договором:
1) при страхуванні по КАСКО: 
а) "ДТП" – пошкодження або знищення ТЗ внаслідок дорожньо-транспортної пригоди, що сталась в процесі руху ТЗ та з його участю (наїзд, перекидання, зіткнення, викид каменів або інших твердих фракцій (предметів) з-під коліс транспорту), а також пошкодження нерухомого ТЗ іншими рухомими транспортними засобами;
б) "ПДТО" - пошкодження або знищення ТЗ внаслідок протиправних дій третіх осіб, в тому числі викрадення складових частин ТЗ, за винятком ризику "Викрадення”;
в) "Стихія"  - пошкодження або знищення ТЗ внаслідок зовнішньої дії природних явищ (удару блискавки, бурі, шторму, урагану, зливи, граду, сильного снігопаду, лавини, землетрусу, зсуву  та осідання ґрунту, повені, цунамі, смерчу, тощо); нападу тварин; падіння на ТЗ сторонніх предметів (льоду, каміння, цегли, тощо); пожежі, що виникла в результаті неконтрольованого горіння, як зовнішнього так і такого, що виникло внаслідок самозаймання або вибуху в ТЗ;
г) "Викрадення" – втрата ТЗ внаслідок незаконного заволодіння ТЗ шляхом крадіжки, розбійного нападу, грабежу, якщо в результаті цих дій ТЗ вибув із володіння Страхувальника всупереч його волі;
д) "Інші події" – пошкодження або знищення внаслідок зовнішнього фізичного впливу інших випадкових, раптових одномоментних та непередбачуваних подій (окрім вказаних в підпунктах а), б), в) цього пункту), якщо такі події не підпадають під винятки зі страхових випадків та обмеження відповідно до умов Договору.
2) при страхуванні по ДЦВ: 
а) «Шкода особі» - настання відповідальності Страхувальника (особи, відповідальність якої застрахована) за заподіяння прямої  шкоди життю, здоров'ю Потерпілого внаслідок ДТП яка сталася за участю ТЗ;
б) «Шкода майну» -  настання відповідальності Страхувальника (особи, відповідальність якої застрахована) за заподіяння прямої  шкоди майну Потерпілого внаслідок ДТП яка сталася за участю ТЗ.
3) при страхуванні по ДНВ: смерть, встановлення інвалідності або тимчасова втрата працездатності Застрахованою особою, яка в момент ДТП знаходились в ТЗ, внаслідок нещасного випадку під час ДТП за участю ТЗ.

2. Обмеження страхування - за страховим продуктом не укладаються договори страхування щодо:
- ТЗ, що містять в реєстраційних документах запис подібний  - «розшукується Інтерполом»;
- сільськогосподарської техніки (комбайни, трактори, сівалки тощо);
- ТЗ, що призначенні для транспортування вибухонебезпечних речовин таких, як нітрогліцерин, динаміт або будь-яких інших аналогічних речовин.

 
Мінімальний та максимальний розміри страхової суми (ліміту відповідальності)

1. Розміри страхової суми визначені умовами в Договорі за погодженням Сторін. 

2. Розмір страхової суми ТЗ визначається за домовленістю між Страховиком і Страхувальником під час укладання Договору.
Якщо страхова сума, встановлена щодо ТЗ за Договором, перевищує його ринкову вартість на дату настання страхового випадку, то цей Договір є нікчемним у тій частині страхової суми, яка перевищує таку ринкову вартість ТЗ, якщо інше не буде визначено умовами Договору.

Мінімальний та максимальний розміри страхового тарифу

 Розміри страхових тарифів визначені умовами в Договорі за погодженням Сторін.

Вид, мінімальний та максимальний розміри франшизи

1. При страхуванні по КАСКО – вид та розміри франшизи визначені умовами в Договорі за погодженням Сторін.

2. При страхуванні по ДЦВ, ДНВ - франшиза не застосовується.

Територія та строк дії договору страхування (включаючи інформацію про порядок вступу його в дію та період(и) страхування)

1. Договор діє на території визначеній, як Територія дії Договору, з урахуванням обмежень, передбачених Договором:
- по КАСКО та ДНВ у Договорі можуть бути передбачені варіанти страхування щодо території дії Договору: Україна або Україна та країни Європи;
До країн Європи – включають наступні країни: Австрія, Бельгія, Великобританія, Німеччина, Ліхтенштейн, Люксембург, Нідерланди, Монако, Франція, Швейцарія, Болгарія, Угорщина, Молдова, Польща, Румунія, Словаччина, Чехія, Данія, Латвія, Литва, Норвегія, Фінляндія, Естонія, Швеція, Андорра, Албанія, Боснія та Герцеговина, Ватикан, Греція, Іспанія, Італія, Північна Македонія, Мальта, Португалія, Сан-Марино, Сербія, Словенія, Хорватія, Чорногорія, - якщо інше не буде визначено чи доповнено умовами Договору.
- по ДЦВ територією дії Договору є Україна.

2. Договір не діє на наступних територіях, якщо інше не буде визначено чи доповнено умовами Договору:
- в зонах військових (воєнних, бойових) дій, воєнних конфліктів, проведення військових операцій (в т.ч. Операції Об'єднаних Сил);
- на території, де проводяться антитерористичні операції;
- Білорусії, Російської Федерації, Кавказького регіону, країн Середньої Азії;
- в зонах, що знаходяться під санкцією ООН;
- на окупованих/тимчасово окупованих територіях;
- на території, на яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження та/або тих, які розташовані на лінії зіткнення на момент настання події.

3. Строк дії Договору становить до одного року включно.

4. Договір набуває чинності з часу та дати, вказаних як початок його строку дії, але не раніше дати та часу надходження страхової премії (першої її частини, якщо Договором передбачено сплата премії частинами) в повному розмірі та строк, передбачені Договором, на банківський рахунок/в касу Страховика (страхового посередника). 
При укладенні Договору Сторони можуть в розділі «Особливі умови» передбачити інший порядок набуття чинності такого Договору страхування.

5. У разі сплати страхової премії частинами, строк дії Договору поділяється на періоди страхування, що зазнаються у  Договорі – частини строку дії Договору за які сплачується частина страхової премії. 

6. Строк дії Договору не може бути продовжений.

Винятки із страхових випадків

1. Страховим випадком не визнаються події, що відбулись при:
-    Керуванні ТЗ особою, що не мала посвідчення водія відповідної категорії або законного права керування цим ТЗ, або знаходилася в стані алкогольного сп'яніння, або перебувала під впливом наркотичних чи токсичних речовин, лікарських препаратів, що знижують швидкість реакції і увагу (за виключенням випадку по КАСКО, при якому така особа здійснює керування викраденим ТЗ).
-    Використанні ТЗ в прокаті чи для навчальної їзди або на тест-драйвах, або участі в спортивних змаганнях, ралі, випробуванні швидкості на полігонах або експлуатації ТЗ в якості громадського транспорту, маршрутного таксі, таксі (в  тому  числі,  але  не  обмежуючись, використання в Uber, Uklon, Bolt тощо) або використанні ТЗ для перевезення пасажирів на комерційній основі, або під час використання на підставі договорів з особами, що здійснюють підприємницьку діяльність з передачі ТЗ у найм (прокат тощо).
-    Використанні ТЗ, який знаходиться (переданий чи отриманий в експлуатацію) в лізингу, оренді - за виключенням випадків, при яких такий режим користування ТЗ було письмово погоджено зі Страховиком, якщо інше окремо письмово не погоджено Страховиком.
-    Перевезенні ТЗ морським, залізничним та іншими видами транспорту (за виключенням буксирування ТЗ з дотриманням всіх вимог ПДР) або навантаженні (розвантаженні) ТЗ, або під час його розвантаження (завантаження) з (на) іншого (й) ТЗ.
-    Експлуатації або зберіганні ТЗ на території будівельного майданчика або в межах закритої (без загального доступу) території аеропорту/аеродрому, якщо інше окремо письмово не погоджено Страховиком.
-    Експлуатації або зберіганні ТЗ поза межами Території дії Договору.
-    Експлуатації або зберіганні ТЗ, який будь-яким чином передано у використання Збройним силам України (в т. ч. Силам територіальної оборони), Національній гвардії України, Державній службі з надзвичайних ситуацій (ДСНС), Національній поліції та іншим військовим, правоохоронним органам /підрозділам /формуванням, медичним установам/закладам, якщо інше окремо письмово не погоджено Страховиком.

2. Страховик не відшкодовує збитки, завдані внаслідок:
-    Порушення умов експлуатації ТЗ, передбачених заводом-виробником (перевищення вантажопідйомності/пасажиромісткості тощо), або порушення вимог чинних Правил дорожнього руху (далі – ПДР) щодо технічного стану, обладнання, шин, коліс ТЗ. 
-    Невідповідності шин ТЗ зимовому сезону експлуатації (згідно з маркуванням на покришці заводу-виробника. При цьому в межах Договору зимовий сезон експлуатації визначається на період з 15 листопада по 31 березня (обидві дати включно), але дія цієї умови не поширюється на всесезонні шини), якщо інше не зазначено в Договорі.
-    Порушення правил руху через залізничний переїзд (відповідно до ПДР), якщо інше не зазначено в Договорі.
-    Залишення ТЗ без вжиття всіх заходів щодо недопущення його самовільного руху.
-    Вибуху (пожежі) при перевезенні (зберіганні) в ТЗ вибухонебезпечних речовин, боєприпасів.
-    Впливу будь-яких вибухових пристроїв, ракет, снарядів, мін, бомб та інших засобів ведення війни. Договором можуть бути передбачені особливі умови щодо включення до страхового покриття певних подій, що є виключенням відповідно до цього підпункту;
-    Впливу атомного вибуху, радіоактивного або хімічного забруднення або дії ядерної, хімічної, біологічної, біохімічної, електромагнітної зброї.
-    Переслідування ТЗ працівниками правоохоронних органів.
-    Події, що мала місце після припинення/ закінчення строку дії Договору.
-    Недбалого ставлення до ТЗ або грубої необережності Страхувальника (його довірених осіб/Водія), у тому числі порушення: встановлених норм і правил експлуатації даного типу ТЗ, правил пожежної безпеки, правил техніки безпеки (умова пункту стосується наступних типів ТЗ: вантажних  спеціалізованих та причепів до них (самоскиди, автокрани, автобетонозмішувачі, ТЗ для перевезення небезпечних вантажів (бензину, дизельне паливо, газу, хімічних речовини або будь-яких інших аналогічних речовин) тощо) або спецтехніки (трактори, навантажувачі, екскаватори, бульдозери тощо)), якщо інше не зазначено в Договорі.
-    Додатково по КАСКО:
•    спрацювання елементів активного захисту водія та пасажирів (подушки безпеки, паски тощо) без інших пошкоджень ТЗ;
•    гідравлічного удару (у разі якщо відповідно до Договору Опція «Гідроудар» не діє за Договором або вичерпана кількість випадків, по яким здійснюється страхова виплата за цією Опцією);
•    ремонтних робіт, технічного обслуговування або обробки теплом, вогнем чи іншого зовнішнього термічного впливу на ТЗ (сушка, зварювання, гаряча обробка);
•    пожежі з ТЗ з причини порушення Страхувальником (Водієм) правил техніки безпеки під час користування паливно-мастильними матеріалами або недбалого використання вогню при палінні в салоні ТЗ.
-    Додатково по ДНВ: самогубства (замаху на самогубство) Застрахованої особи.
-    Додатково по ДЦВ: створення аварійної ситуації Водієм без контакту із ТЗ, внаслідок якої спричинені збитки третім особам, за виключенням випадків, по яким в судовому порядку буде встановлена відповідальність Страхувальника (Водія) за спричинені збитки та покладено на нього обов’язок компенсувати завдану матеріальну шкоду, а також буде визначено розмір цієї шкоди.

3.    Страховик не відшкодовує:
-    Збитки, які прямо чи опосередковано спричинені, є результатом або сталися у зв’язку з будь-чим з перерахованого нижче, незважаючи на будь-яку іншу причину або подію, яка одночасно або в будь-якій іншій послідовності впливає на настання збитку: військові (воєнні, бойові), терористичні дії/заходи, вторгнення іноземних військ (незалежно від того, чи оголошено війну), громадянська війна, страйки, народні або масові заворушення, революція, повстання, заколот, несанкціоновані збори; конфіскація, націоналізація, реквізиція, арешт або знищення/ пошкодження/втрата ТЗ в результаті дій органів військової, цивільної влади або узурпованої влади (в т.ч. де-факто існуючих органів), або надання ТЗ працівникам поліції, інших установ для виконання ними службових обов’язків;  дій та заходів, причин введення воєнного, надзвичайного стану або спеціальних операцій силового характеру, оголошені органами державної влади; не підлягають відшкодуванню збитки, пов’язані з розкраданням чи будь-яким зникненням ТЗ, мародерством та іншими подібними діями пов’язаних із  зазначеними вище в цьому пункті подіями.
-    Вартість ремонту та/або технічного обслуговування ТЗ (майна Потерпілого), що не викликані страховим випадком та/або виконання робіт (частини робіт), що не викликані технологічною необхідністю.
-    Витрати на проведення заміни (замість ремонту) складових частин ТЗ (майна Потерпілого), при можливості їх відновлення відповідно до нормативної документації виробника ТЗ (майна Потерпілого) або здійснені через відсутність на СТО (підприємстві, що здійснює ремонт майна Потерпілого) необхідних запасних частин і деталей для ремонту цих частин.
-    Непрямі витрати, які можуть бути викликані страховим випадком (втрата товарної вартості ТЗ (майна Потерпілого), витрати на експрес-доставку деталей; штрафні санкції; упущена вигода; втрата прибутку; простій; банківське обслуговування; моральний збиток та інше).
-    Збитки, що виникли із тимчасово ввезеним  на митну територію України ТЗ без реєстрації у відповідних державних органах України (відсутнє дійсне свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу українського зразка).
-    Збитки, що виникли із ТЗ, призначеними для транспортування вибухонебезпечних речовин (нітрогліцерин, динаміт, бензин, дизельне паливо, газ, хімічні речовини або будь-яких інших аналогічних речовин) або токсичних відходів, або ТЗ швидкої медичної допомоги, військових, ДСНС, правоохоронних органів, якщо інше окремо не зазначено в Договорі.
-    Збитки, що виникли внаслідок виходу з ладу будь-якої деталі гальмової системи або рульового керування ТЗ, а на ТЗ немає дійсного документа про проходження технічного контролю (огляду), якщо стосовно цього ТЗ діє вимога проходження періодичного обов’язкового технічного контролю (огляду).
-    Додатково по КАСКО:
•    вартість коліс ТЗ при їх викраденні, у тому числі запасного колеса, якщо інше не зазначено в Договорі;
•    збиток при пошкодженні шин, дисків (ковпаків) коліс ТЗ, елементів підвіски, трансмісії ТЗ, проте за винятком випадків, коли такі пошкодження пов'язані з іншими пошкодженнями частин ТЗ;
•    вартість робіт, пов'язаних з ремонтом/заміною окремих частин, деталей, устаткування ТЗ внаслідок їхнього технічного браку, корозії, природного зносу, пошкоджень гризунами;
•    збиток при пошкодженні електро- та електронного обладнання ТЗ внаслідок короткого замикання, якщо це не викликало інші пошкодження ТЗ;
•    вартість художнього оформлення (малюнків, наклейок, тощо) ТЗ;
•    вартість щіток склоочисників, антен, номерних знаків, акумуляторних батарей, ковпаків (чохлів, кожухів) коліс при їх викраденні;
•    збиток, якщо ремонт був здійснений до огляду пошкодженого ТЗ представником Страховика, за виключенням випадків, коли такий ремонт був погоджений Страховиком;
•    збиток за пошкодження, що отримані ТЗ внаслідок незаконного заволодіння, якщо не був застрахований ризик "Викрадення";
•    збитки, що виникли в результаті неправильного завантаження, кріплення, перевезення вантажу в ТЗ;
•    збитки, що виникли внаслідок дій тварин чи птахів, що знаходились у салоні, кабіні, кузові ТЗ;
•    вартість тонування скла ТЗ, якщо це не передбачено, як комплектація ТЗ в Договорі/Заяві на страхування;
•    вартість будь-яких захисних плівок на ТЗ, якщо інше не зазначено в Договорі;
•    збитки, що виникли внаслідок або прямо чи опосередковано пов’язані з: впливом комп’ютерного вірусу, шкідливої програми чи коду, небажаних електронних повідомлень (спам), неправомірним втручанням до електронної мережі, несанкціонованим доступом в систему, фактичною або прогнозованою відмовою, збоєм чи несправністю будь-якого комп’ютера, електронного приладу, компонента, системи, програмного забезпечення або вбудованої програми, помилкою мережі; а також збитки, що виникли через: втрату, витік, пошкодження, спотворення, несанкціоноване використання, зменшення або зміну функціональності чи працездатності комп’ютерної системи, техніки, програмного забезпечення, даних, інформаційних баз, носіїв інформації, мікрочіпів, інтегрованих мереж або подібних пристроїв в комп’ютерному і некомп’ютерному устаткуванні;
•    збитки внаслідок пошкодження/знищення електричного та/або електронного обладнання ТЗ, якщо до укладення цього Договору такий ТЗ зазнав впливу значної кількості води (підтоплення, затоплення), що підтверджується даними Заяви на страхування, або встановлено Страховиком з інших джерел інформації. Виключенням є елементи такого обладнання, які мають явні ознаки фізичного пошкодження/знищення внаслідок настання страхового випадку та знаходяться безпосередньо в зоні ТЗ, яка зазнала зовнішнього впливу за ризиком, який застраховано цим Договором. При цьому до вартості відновлювального ремонту включаються виключно витрати, що необхідні для фізичного відновлення/заміни елементів такого обладнання.
-    Додатково по ДЦВ:
•    збиток за забруднення або пошкодження об'єктів навколишнього середовища внаслідок страхового випадку;
•    збиток при заподіянні шкоди: Водію або пасажирам, що перебували в ТЗ при настанні події або особам, які перебували в транспортному засобі, що під час ДТП був причеплений або іншим способом приєднаний до ТЗ;
•    збиток за пошкодження/знищення: ТЗ; будь-якого майна, що знаходилось в ТЗ; наступного майна Потерпілих - антикварних речей, виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного чи напівкоштовного каміння, предметів релігійного культу, картин, рукописів, банкнот, цінних паперів та документів, споруд, які мають історико-культурне значення.
-    Інші збитки, вартість ремонту, відшкодування яких не передбачено Договором.
-    Збитки, витрати, шкоду, що виникли внаслідок подій, які не визнаються страховими випадками за Договором.

4.    Страховим випадком не визнається:
-    По КАСКО:
•    пошкодження лакофарбового покриття та/або нефарбованих декоративних елементів кузова ТЗ (а саме: нефарбовані деталі, деталі із структурного пластику, деталі, які вкриті покриттям іншим, ніж фарба), що сталися внаслідок звичайної експлуатації ТЗ (сколи  діаметром до 5 мм; подряпини,  отримані під час миття та/або чищення ТЗ; зміна кольору лакофарбового та/або іншого покриття внаслідок впливу сонячного проміння; потрапляння  паливно-мастильних  матеріалів,  складових  дорожнього полотна);
•    за ризиком «Викрадення» - подія, яка відбулась внаслідок умисного неповернення ТЗ Страхувальнику особою, що взяла ТЗ в оренду, прокат, лізинг або особою, що мала відповідний документ на право керування, користування чи розпорядження ТЗ;
•    якщо в Договорі передбачено умову по зберіганню ТЗ в нічний час (23.00-06.00) на стоянці, що охороняється, або в гаражі - Страховик не несе відповідальність за ризиками "Викрадення" та "ПДТО" у разі, якщо незаконне заволодіння та/або пошкодження/знищення ТЗ сталось в проміжок часу з моменту залишення ТЗ до моменту виявлення його відсутності/пошкодження/знищення при порушенні умов зберігання ТЗ в нічний час (23.00-06.00),  враховуючи  подію, що сталася при знаходженні ТЗ не на стоянці, що охороняється (гаражі) після 06.00 год., але буде з’ясовано, що ТЗ знаходився на цьому місці до 06.00 год.
-    По ДНВ - захворювання, у тому числі посттравматичні захворювання опорно-рухового апарату.
-    По ДЦВ – події, що не є страховим випадком за полісом ОСЦПВВНТЗ щодо ТЗ або якщо за полісом ОСЦПВВНТЗ відмовлено у здійсненні страхової виплати або відмовлено МТСБУ у здійсненні регламентної виплати з ОСЦПВВНТЗ (окрім відмови на підставі п. 41.3 статті 41 Закону ОСЦПВВНТЗ).

5.    Страховик має право відмовити у страховій виплаті при незаконному заволодінні ТЗ (за виключенням розбійного нападу, пограбування), якщо після настання випадку, що має ознаки страхового, будуть відсутні - свідоцтво про реєстрацію ТЗ або повний комплект оригінальних ключів від ТЗ, або ключів від наявних засобів проти викрадення/пультів від них.

6.    При укладенні Договору Сторони можуть передбачити у такому Договорі звужений або інший перелік винятків із страхових випадків та обмеження страхування відповідно до конкретних умов страхового покриття за Договором.

7.    Підставою для відмови Страховика у здійсненні страхової виплати є:
-    Навмисні дії Страхувальника/Застрахованої особи (Водія) або Вигодонабувача, спрямовані на настання страхового випадку, крім дій, вчинених у стані крайньої необхідності або необхідної оборони, або випадків, визначених законом чи міжнародними звичаями. Кваліфікація дій встановлюється відповідно до чинного законодавства України.
-    Вчинення Страхувальником/Застрахованою особою – фізичною особою (Водієм) або іншою особою, на користь якої укладено Договір, умисного кримінального правопорушення, що призвело до страхового випадку.
-    Подання Страхувальником (Водієм) свідомо неправдивих відомостей про об’єкт страхування та/або про факт та/або причини та/або обставини настання страхового випадку, а також обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, включаючи зазначення Страхувальником (Водієм) неправдивих відомостей в письмовій Заяві на страхування.
-    Одержання Страхувальником/Вигодонабувачем повного відшкодування збитків від особи, яка їх заподіяла або від іншої страхової компанії, у разі настання страхового випадку по КАСКО. Якщо збиток відшкодований частково, страхова виплата здійснюється з вирахуванням суми, отриманої від зазначеної особи як відшкодування збитків;
-    Несвоєчасне повідомлення (тобто з порушенням умов Договору) Страховика Страхувальником (особою, визначеною у Договорі або законодавством) про настання страхового випадку без поважних на це причин, створення Страховикові перешкод у визначенні обставин, характеру та розміру збитків або невиконання інших обов’язків, визначених Договором або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяної шкоди (збитків).
-    Знехтування Страхувальником (Водієм) заходами (невиконання дій) стосовно вжиття необхідних, можливих і доречних заходів щодо: запобігання подіям, які можуть бути кваліфіковані як страхові випадки, рятування ТЗ при настанні страхового випадку та вживати інші заходи, щодо запобігання та зменшення наслідків страхового випадку, зокрема шкоди, завданої здоров’ю, якщо це призвело до страхового випадку або збільшення розміру збитку.
-    Невиконання Страхувальником (Водієм) обов’язків:
•    щодо виклику на місце події, що має ознаки страхового випадку компетентні державні органи/підрозділи (при ДТП в разі вимоги працівників компетентного державного підрозділу (або на вимогу представника Страховика, що прибув на місце події) пройти медичне обстеження на вживання алкоголю/наркотиків), та залишаючись на місці події забезпечення документального оформлення випадку у державних компетентних органах, крім випадків, що позбавляють такого обов’язку, передбачених Договором;
•    щодо умови, - без письмової згоди Страховика не робити заяв та не брати на себе зобов’язань про добровільне відшкодування збитків (виключенням є належним чином оформлене, відповідно до умов Договору, Повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду («Європротокол»)).
-    Не подання Страхувальником (іншою особою, яка відповідно до Договору або законодавства має право на отримання страхової виплати) документів, передбачених Договором, у визначений Договором строк.
-    Неповідомлення Страховика про зміну обставин, що впливають на збільшення ступеню страхового ризику або не виконання дій в зв’язку з виникненням таких обставин, відповідно до умов Договору.
-    Відмова Страхувальника/Вигодонабувача від свого права вимоги (суброгації) до особи, відповідальної за скоєний збиток по КАСКО, чи неможливість здійснення Страховиком цього права з вини Страхувальника /Вигодонабувача. 
-    Якщо Страховик встановить, що ТЗ був раніше викрадений на території України чи за її межами, та Страхувальник/Вигодонабувач не має на нього законного права власності та/або в реєстраційних відомостях/документах ТЗ буде запис подібний  - «розшукується Інтерполом».
-    Наявність обставин, які є винятками із страхових випадків та обмеженнями страхування, передбаченими Договором.
-     Наявність інших підстав, встановлених законодавством або Договором.

8.    При укладенні Договору Сторони можуть передбачити у такому Договорі інший перелік підстав відмови у страховій виплаті відповідно до конкретних умов страхового покриття за Договором.

Порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат

1.    Після того як Страховик був повідомлений про настання події, що має ознаки страхового випадку, та отримав всі необхідні документи, Страховик:
-    Визначає причини та обставини настання такої події та приймає рішення про визнання випадку страховим.
-    У випадку прийняття рішення про визнання випадку страховим, проводить розрахунок  розміру страхової виплати та складає страховий акт.
-    Здійснює страхову виплату в строк, що передбачений Договором.

2.    Після одержання письмового Повідомлення про настання страхового випадку та Договору, Страховик (його уповноважена особа) здійснює огляд пошкодженого ТЗ або майна Потерпілого. Дата огляду узгоджується Сторонами, а результати огляду зазначаються в акті (протоколі)  огляду (дефектній відомості) ТЗ або майна Потерпілого.
Огляд пошкодженого ТЗ (майна Потерпілого) проводиться в присутності Страхувальника (майна Потерпілого) (його представника) та особи (її представника), винної у заподіянні збитків, яка попередньо письмово повідомляється про дату, місце й час проведення огляду. У разі відсутності особи, винної у заподіянні збитків при проведенні огляду, такий огляд здійснюється без її участі.

3.    Для визначення розміру страхової виплати по ризикам КАСКО та ДЦВ Страховик може залучати незалежного експерта. 

4.    Розмір страхової виплати по страхуванню ДЦВ, ДНВ визначається в межах страхової суми (Лімітів відповідальності):
1)    По ДЦВ відповідно до обраної у Договорі Програми страхування:
-    у випадку пошкодження транспортного засобу Потерпілого - розрахунок проводиться виходячи з цін, що діють на день проведення огляду транспортного засобу на підставі калькуляції витрат на відновлення пошкодженого транспортного засобу, яка складається на вибір Страховика, на підставі висновку Страховика або звіту (акту, висновку) оцінювача (експерта). Калькуляція складається на підставі середньо-регіональних цін на складові частини, витратні матеріали та вартості однієї нормо-години на роботи для даної моделі транспортного засобу, які визначені довідковою літературою та/або програмним забезпеченням. При цьому розрахунок суми страхової виплати проводиться:
•    за Програмою страхування "Класична" -  з вирахуванням зносу (величина зносу розраховується згідно з чинним законодавством України) деталей пошкодженого транспортного засобу;
•    за  Програмою страхування "Розширена" – без вирахування зносу деталей пошкодженого транспортного засобу, якщо такий  знос буде нарахований згідно з чинним законодавством України.
-    у випадку пошкодження чи фізичного знищення іншого майна Потерпілого, окрім транспортного засобу, - розрахунок проводиться на підставі висновку Страховика або звіту (акту, висновку) оцінювача (експерта) та відповідно до законодавства з вирахуванням зносу;
-    якщо відшкодування витрат на проведення відновлювального ремонту пошкодженого майна (транспортного засобу або іншого майна) здійснюється безпосередньо на рахунок Потерпілої особи (її представника), в такому випадку з визначеної вартості відновлювального ремонту утримується сума ПДВ (податок на додану вартість). У разі надання Потерпілою особою документів, що підтверджують факт проведення погоджених ремонтних робіт в повному обсязі (оригінали актів виконаних робіт та фінансових документів, що підтверджують проведену оплату таких робіт платнику ПДВ), здійснюється доплата в сумі, що не перевищує розмір утриманого ПДВ.
-    у випадку фізичного знищення транспортного засобу Потерпілого -  розрахунок проводиться, як різниця між ринковою вартістю транспортного засобу до ДТП та вартістю транспортного засобу у пошкодженому стані. При цьому транспортний засіб вважається фізично знищеним, якщо його ремонт є технічно неможливим чи економічно необґрунтованим. Ремонт вважається економічно необґрунтованим, якщо передбачені згідно зі звітом (актом, висновком) оцінювача (експерта), витрати на відновлювальний ремонт транспортного засобу перевищують вартість транспортного засобу до ДТП. Вартість транспортного засобу у пошкодженому стані визначається шляхом вивчення попиту та пропозиції на ринку щодо такого транспортного засобу (зокрема: інтернет-аукціоні з продажу автомобілів (наприклад, AUTOonline ТОВ "Аудатекс Україна")) або шляхом експертної оцінки (у випадку відсутності попиту/пропозиції на ринку). У разі якщо транспортний засіб має обмеження на відчуження, розрахунок страхової виплати проводиться із застосуванням максимальної вартості транспортного засобу, визначеної за результатами проведення інтернет-аукціону (незалежно від того, чи відбувся продаж ТЗ за результатами проведення інтернет-аукціону, чи ні).
-    при шкоді, заподіяній життю, здоров’ю Потерпілого - розрахунок проводиться наступним чином:
•    у зв’язку з лікуванням Потерпілого - відповідно до ст. 24 Закону ОСЦПВВНТЗ;
•    у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності – відповідно до ст. 25 Закону ОСЦПВВНТЗ;
•    у зв’язку зі стійкою втратою працездатності – відповідно до ст. 26 Закону ОСЦПВВНТЗ;
•    у зв’язку зі смертю потерпілого – відповідно до ст. 27 Закону ОСЦПВВНТЗ,
•    але при цьому страхову виплату за шкоду життю, здоров’ю Потерпілого обмежено, якщо інше не буде визначено умовами Договору:
а) при тимчасовій втраті працездатності до 0,1% страхової суми за кожен день непрацездатності, але не більше 50 000 гривень на одного Потерпілого;
б) загальний розмір страхової виплати по кожному Потерпілому  не може перевищувати 100 000 гривень. 
-    з урахуванням умов та обмежень, передбачених Програмою страхування по ДЦВ, обраною в Договорі.
2)    По ДНВ - у відсотках від встановлених Лімітів відповідальності наступним чином, якщо інше не буде визначено умовами Договору:
-    в разі смерті особи - в розмірі 100% Ліміту відповідальності на Застраховану особу;
-    в разі інвалідності особи - в розмірі: I група – 100%; II група - 80%; III група - 60% Ліміту відповідальності на Застраховану особу;
-    при тимчасовій втраті особою працездатності - 0,2% Ліміту відповідальності на Застраховану особу за кожен день непрацездатності, але не більше 50% Ліміту відповідальності на Застраховану особу.

5. Розмір страхової виплати по КАСКО розраховується в межах страхової суми та Лімітів відповідальності наступним чином, якщо інше не буде визначено умовами Договору:
1)    При втраті ТЗ внаслідок "Викрадення" - як страхова сума ТЗ за вирахуванням величини амортизаційного зносу ТЗ, у розмірі передбаченому Договором, за період дії Договору, але не більше ринкової вартості ТЗ на дату настання страхового випадку.
2)    При Знищенні ТЗ - як різниця між ринковою вартістю ТЗ на дату настання страхового випадку та вартістю ТЗ у пошкодженому стані після настання страхового випадку, при цьому ТЗ залишається у Страхувальника. У випадку, якщо ринкова вартість ТЗ на момент настання страхового випадку більше страхової суми ТЗ - при розрахунку використовується величина страхової суми ТЗ. При цьому вартість ТЗ у пошкодженому стані визначається за одним із наступних варіантів за вибором Страховика:
-    за результатами участі ТЗ в інтернет-аукціоні з продажу автомобілів (наприклад, AUTOonline ТОВ "Аудатекс Україна"), при цьому Страхувальник зобов'язаний прийняти зобов'язуючу пропозицію щодо продажу ТЗ, за умови направлення такої пропозиції Страховиком не пізніше ніж за 10 (десять) робочих днів до закінчення строку дії такої пропозиції. У разі невиконання Страхувальником цього обов'язку, Страховик не переглядає вартість ТЗ у пошкодженому стані та проводить розрахунок страхової виплати із використанням вартості ТЗ у пошкодженому стані у розмірі, який зазначено в зобов'язуючій пропозиції. Виключенням є відмова покупця щодо придбання ТЗ за наданою зобов'язуючою пропозицією за його ініціативою або внаслідок некоректного відображення Страховиком інформації щодо стану ТЗ на електронному майданчику онлайн-аукціону (пропозиція вважається такою, що не відбулась), - в такому випадку Страховик зобов’язується здійснити перерахунок суми страхової виплати з урахуванням нового значення вартості пошкодженого ТЗ, отриманого за результатами повторного проведення інтернет-аукціону, та у разі, якщо максимальна вартість ТЗ в пошкодженому стані буде меншою, ніж та, що була в пропозиції, яка не відбулася, здійснити доплату Страхувальнику різниці між вартістю ТЗ в зобов'язуючій пропозиції, яка не відбулася, та сумою фактичного продажу ТЗ протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати продажу ТЗ. У разі якщо ТЗ має обмеження на відчуження, розрахунок страхової виплати проводиться із застосуванням максимальної вартості ТЗ, визначеної за результатами проведення інтернет-аукціону (незалежно від того, чи відбувся продаж ТЗ за результатами проведення інтернет-аукціону, чи ні);
-    шляхом проведення автотоварознавчої експертизи (дослідження);
-    за згодою Сторін.
3)    При пошкодженні ТЗ - в сумі, що не перевищує вартості відновлювального ремонту ТЗ, з урахуванням наступного:
-    відповідно обраних у Договорі умов страхування "База ремонту" (на підставі документів Гарантійної (авторизованої) СТО, документів СТО, що погоджена Страховиком, або калькуляції по Audatex);
-    із врахуванням стану, походження деталей ТЗ, які отримали ушкодження внаслідок настання страхового  випадку, та чи піддавались такі деталі відновленню шляхом проведення ремонтних робіт, не передбачених технологією заводу-виробника, у минулому, до настання страхового випадку.
-    із вирахуванням зносу деталей ТЗ, що підлягають заміні, якщо інше не буде визначено у Договорі.
4)    У Договорі визначається строк погодження Страховиком калькуляції витрат на відновлення пошкодженого ТЗ. Про результат погодження Страховик повідомляє Страхувальника.
5)    Якщо в процесі ремонту ТЗ будуть виявлені приховані пошкодження, Страхувальник повинен призупинити ремонт ТЗ та повідомити Страховика про такі пошкодження. В цьому випадку Страховик здійснює огляд ТЗ.
6)    При настанні випадку, що заявляється як страховий, за межами України, якщо Страховик визнає необхідність здійснення ремонту в країні, де стався страховий випадок, Страховик визначає розмір страхової виплати на підставі розрахунку Страховика, виконаного за допомогою спеціального програмного забезпечення, призначеного для складання калькуляцій вартості відновлювального ремонту (AudaNet тощо) на підставі: фотографій пошкодженого ТЗ, документів, які підтверджують здійснені витрати (чеки, акти виконаних робіт) з урахуванням вартості нормо-години СТО згідно з умовами страхування «База ремонту», обраними у Договорі.
7)    З врахуванням особливих умов розрахунку розміру страхової виплати для окремих ТЗ (електромобілів, ТЗ виробництва та придбання в США, Канаді, ТЗ, вік яких  становить 10 і більше років, тощо), якщо такі особливості визначені Договором.
8)    З вирахуванням розміру франшизи, що визначеної у Договорі.
9)    З вирахуванням суми, що відшкодована Страхувальнику (Вигодонабувачу) особою, винною у заподіянні збитку або страховою компанією, яка відшкодувала замість цієї особи.
10)    З врахуванням витрат на рятування, транспортування ТЗ, отримання документів, що визначають розмір збитку – у розмірі документально підтверджених фактичних витрат (в межах Лімітів відповідальності), якщо покриття таких витрат передбачено Договором;
11)    З урахуванням зменшення страхової виплати у інших випадках, передбачених Договором, зокрема на несплачену Страхувальником частину страхової премії, строк сплати якої не настав;
12)    Пропорційно відношенню страхової суми до ринкової вартості ТЗ у випадку, якщо страхова сума ставить менше відсотка ринкової вартості ТЗ, передбаченого Договором.

6. Страхова виплата здійснюється Страховиком на підставі письмової Заяви від особи, яка має право на отримання страхової виплати (Страхувальника/Вигодонабувача/Потерпілого/Застрахованої особи) та страхового акта, що складається Страховиком на підставі всіх необхідних документів (інформації, відомостей), що передбачені Договором.

7. Після отримання всіх необхідних документів визначених Договором про факт, причини, обставини настання страхового випадку та розмір шкоди/збитку та відомостей щодо події, що має ознаки страхового випадку, від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, закладів охорони здоров’я, юридичних осіб, які володіють інформацією про обставини події, що має ознаки страхового випадку (якщо запити про такі відомості були направлені Страховиком), Страховик приймає рішення про страхову виплату або відмову у страховій виплаті у строк, визначений Договором.

8.    У випадку прийняття рішення про відмову у страховій виплаті, Страховик надсилає Страхувальнику/Вигодонабувачу/Потерпілій/Застрахованій особі письмове повідомлення з обґрунтуванням причин відмови у строк, визначений Договором.

9. У випадках, якщо отримані документи суперечать один одному або не дають можливості однозначно з`ясувати обставини, причини, характер, розмір збитку або у Страховика немає можливості провести огляд ТЗ, власне розслідування причин та обставин настання події, на місці такої події за незалежних від нього причин та обставин (зокрема, якщо на місці такої події існує небезпека для життя, здоров’я представників Страховика тощо) - строк прийняття рішення може бути подовжений на строк, визначений Договором, про що Страховик письмово повідомляє Страхувальника/ Вигодонабувача/ Потерпілого/ Застраховану особу.
10. Страхова виплата здійснюється: 
-    по КАСКО:
•    Страхувальнику/Вигодонабувачу, якщо обсяг витрат погоджений зі Страховиком та сплачений за рахунок Страхувальника/ Вигодонабувача;
•    Страхувальнику/Вигодонабувачу, якщо страхова виплата проводиться на підставі калькуляції, яка складається Страховиком, або акта автотоварознавчої експертизи (дослідження);
•    за дорученням Страхувальника – фізичним особам, зареєстрованим як суб'єкти підприємницької діяльності, або юридичним особам, що беруть участь в організації та здійсненні евакуації ТЗ з місця страхового випадку, експертній оцінці збитку, ремонті ТЗ та інших послугах, передбачених Договором. 
-    по ДНВ - Застрахованим особам/Вигодонабувачу. 
-    по ДЦВ – Потерпілій особі/Вигодонабувачу або, за їх письмовим дорученням: медичним закладам, підприємствам та організаціям, що надають послуги з ремонту пошкодженого майна та інші послуги, пов’язані з відшкодуванням шкоди.
-    Якщо Особа, відповідальність якої застрахована, самостійно компенсували заподіяну Потерпілій особі шкоду, то страхова виплата по ДЦВ може бути здійснено Страховиком безпосередньо Особі, відповідальність якої застрахована, у випадку надання ним належним чином оформленої відмови Потерпілого від претензії до Особу, відповідальність якої застрахована, та документів на підтвердження проведеної компенсації. Факт здійснення Особою, відповідальність якої застрахована, самостійного відшкодування завданої третім особам шкоди не є для Страховика підтвердженням настання страхового випадку і не створює для Страховика додаткових зобов’язань. У разі здійснення Особою, відповідальність якої застрахована, самостійного відшкодування завданої третім особам шкоди, з’ясування обставин страхового випадку та визначення розміру страхової виплати здійснюється Страховиком на умовах Договору.
-    За згодою Сторін по КАСКО страхова виплата може бути здійснена частинами, якщо на СТО передбачена попередня оплата для початку виконання ремонтного процесу. В такому разі на СТО може бути перерахована частина страхової виплати у розмірі, що визначений попереднім страховим актом. Остаточний розрахунок проводиться після завершення ремонтних робіт.
Страхова виплата по КАСКО при настанні страхового випадку за страховим ризиком "Викрадення" здійснюється після укладання між Страхувальником/Вигодонабувачем та Страховиком угоди про відчуження права власності на викрадений ТЗ.
-    Страхова виплата здійснюється у строк, визначений Договором.
-    У випадку, якщо викрадений ТЗ буде знайдено, Страхувальник зобов'язаний повернути Страховику отриману страхову виплату за цим випадком, за вирахуванням доцільних та обґрунтованих, відповідно до умов Договору, витрат на відновлювальний ремонт ТЗ або передати Страховику ТЗ у власність.
-    При укладенні Договору Сторони можуть передбачити у такому Договорі інший порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат відповідно до конкретних умов страхового покриття за Договором.

Можливі наслідки для споживача в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, включаючи несвоєчасне повідомлення про настання страхового випадку без поважних причин та несвоєчасну сплату страхової премії або її наступної частини

1. У разі внесення Страхувальником страхової премії (першої її частини, якщо Договором передбачено сплата премії частинами) не в повному розмірі та/або не в строк зазначений в Договорі, Договір вважається таким, що не набув чинності. Кошти, які надійшли на рахунок Страховика (страхового посередника) не в повному розмірі та/або несвоєчасно, тобто після зазначеної у Договорі дати сплати страхової премії, вважаються перерахованими помилково та такі кошти Страховик повертає Страхувальнику за письмовою заявою Страхувальника із зазначенням реквізитів для їх перерахування протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання від Страхувальника заяви.

2. У випадку ненадходження або надходження не в повному обсязі на банківський рахунок/в касу Страховика (страхового посередника) чергової частини страхової премії в сумі та в строк, що визначені в Договорі, Страховий захист за Договором припиняється та Страховик не несе зобов’язань щодо здійснення страхової виплати за подіями, що сталися у період з 00 год. 00 хв. дати, наступної за встановленою в Договорі, як дата сплати чергової частини страхової премії.
Страховий захист за Договором відновлюється у разі сплати простроченої чергової частини страхової премії до кінцевого строку сплати відповідної чергової частини страхової премії, за умови укладання Сторонами Додаткової угоди щодо відновлення Страхового захисту за Договором  з дати, зазначеної у такій Додатковій угоді. При цьому за згодою Сторін при укладенні Договору, строк дії Договору та сума страхової премії залишається незмінними. 
Кінцевим строком сплати чергової частини страхової премії є дата, що настає на 10 (десятий) календарний день після дати, до якої мала відбутись та не відбулась сплата чергової частини страхової премії, визначеної у Договорі, що призвело до припинення дії Страхового захисту за Договором. 

3. У разі несплати Страхувальником  чергової частини страхової премії в повному розмірі до завершення кінцевого строку сплати чергової частини страхової премії за відповідний період страхування, Договір вважається достроково припиненим з 00-00 год. дня, наступного за датою, визначеною, як кінцевий строк сплати чергової частини страхової премії. Кошти, які надійшли на рахунок Страховика (страхового посередника) несвоєчасно, тобто після припинення дії Договору, вважаються перерахованими помилково та не поновлюють його дію та такі кошти Страховик повертає Страхувальнику за письмовою заявою Страхувальника із зазначенням реквізитів для їх перерахування протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання від Страхувальника заяви.

4. При знищенні ТЗ у разі неприйняття зобов'язуючої пропозиції Страхувальником щодо продажу ТЗ, за умови направлення такої пропозиції Страховиком не пізніше ніж за 10 (десять) робочих днів до закінчення строку дії такої пропозиції, Страховик не переглядає вартість ТЗ у пошкодженому стані та проводить розрахунок страхової виплати із використанням вартості ТЗ у пошкодженому стані у розмірі, який зазначено в зобов'язуючій пропозиції. Виключенням є відмова покупця щодо придбання ТЗ за наданою зобов'язуючою пропозицією за його ініціативою або внаслідок некоректного відображення Страховиком інформації щодо стану ТЗ на електронному майданчику онлайн-аукціону (пропозиція вважається такою, що не відбулась).

5. У випадку невиконання Страхувальником  після здійснення відновлювального ремонту ТЗ по усуненню наслідків страхового випадку обов’язку надати для огляду Страховику ТЗ (складається відповідний Акт огляду) або документів, які підтверджують виконання ремонтних робіт (чеки, платіжні доручення, акти виконаних робіт): 
а) претензії (заяви) з будь-яких аналогічних пошкоджень частин та деталей ТЗ (заявлених протягом дії Договору та/або попередніх договорів страхування, укладених між Страхувальником та Страховиком відносно ТЗ) не приймаються Страховиком до розгляду;
б) при Знищенні ТЗ від суми належної страхової виплати вираховуються суми непідтверджених (оглядом або документами) проведених відновлювальних ремонтних робіт по ТЗ, за якими була здійснена страхова виплата за Договором.

6. Підставами для відмови Страховика у здійсненні страхової виплати є невиконання наступних зобов’язань:
- Несвоєчасне повідомлення (тобто з порушенням умов Договору) Страховика Страхувальником (особою, визначеною у Договорі або законодавством) про настання страхового випадку без поважних на це причин, створення Страховикові перешкод у визначенні обставин, характеру та розміру збитків або невиконання інших обов’язків, визначених Договором або законодавством, якщо це призвело до неможливості Страховика встановити факт, причини та обставини настання страхового випадку або розмір заподіяної шкоди (збитків).
- Знехтування Страхувальником (Водієм) заходами (невиконання дій), стосовно запобігання подіям, які можуть бути кваліфіковані як страхові випадки, рятування ТЗ при настанні страхового випадку інші заходів щодо запобігання та зменшення наслідків страхового випадку, передбачених Договором, якщо це призвело до страхового випадку або збільшення розміру збитку;
- Невиконання Страхувальником (Водієм) обов’язків:
• щодо виклику на місце події, що має ознаки страхового випадку компетентні державні органи/підрозділи (при ДТП в разі вимоги працівників компетентного державного підрозділу (або на вимогу представника Страховика, що прибув на місце події) пройти медичне обстеження на вживання алкоголю/наркотиків), та залишаючись на місці події забезпечення документального оформлення випадку у державних компетентних органах, крім випадків, що позбавляють такого обов’язку, передбачених Договором;
• щодо умови, - без письмової згоди Страховика не робити заяв та не брати на себе зобов’язань про добровільне відшкодування збитків (виключенням є належним чином оформлене, відповідно до умов Договору, Повідомлення про дорожньо-транспортну пригоду («Європротокол»)).
умов, передбачених порядком дій у разі настання події, що має ознаки страхового випадку у Договорі
- Неподання Страхувальником (іншою особою, яка відповідно до Договору або законодавства має право на отримання страхової виплати) документів, передбачених Договором, у визначений Договором строк.
- Неповідомлення Страховика про зміну обставин, що впливають на збільшення ступеню страхового ризику або не виконання дій в зв’язку з виникненням таких обставин, відповідно до умов Договору
- Відмова Страхувальника/Вигодонабувача від свого права вимоги (суброгації) до особи, відповідальної за скоєний збиток по КАСКО, чи неможливість здійснення Страховиком цього права з вини Страхувальника/Вигодонабувача. 
- Подання Страхувальником (Водієм) свідомо неправдивих відомостей про об’єкт страхування та/або про факт та/або причини та/або обставини настання страхового випадку, а також обставини, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, включаючи зазначення Страхувальником (Водієм) неправдивих відомостей в письмовій Заяві на страхування.