Новини та публікації

03 Oct

Наш рейтинг за 1 півріччя 2024 оновлено на рівні uaAA

  • 03.10.2024

За підсумками роботи у 1 півріччі 2024 року наш кредитний рейтинг/рейтинг фінансової стійкості страховика ПрАТ «Європейський страховий альянс» було оновлено на рівні uaAA. Таке рішення  РА «Стандарт-Рейтинг» прийняло 25 вересня 2024 року. 
Щоквартальне оновлення рейтингу на такому високому рівні є підтвердженням нашої стабільності та надійності.

Детальніше


01 Oct

Вітаємо з Днем захисників і захисниць України

  • 01.10.2024

Сьогодні, в День захисників і захисниць України, щиро вітаємо усіх, хто боронить нашу землю від загарбників!

Уклінно дякуємо вам за вашу хоробрість, мужність та відвагу! Бажаємо вам міцного здоров’я, сили духу та Божого захисту, нехай підтримка та віра усіх українців оберігає вас від ворожої зброї.

Пам’ятаємо, якою важкою ціною виборюється наша Свобода і Незалежність. Віримо в ЗСУ!

Слава Україні! Героям слава!

Детальніше


22 Вер

Європейський страховий альянс відзначає своє 30-річчя

  • 22.09.2024

Сьогодні Європейський страховий альянс відзначає своє 30-річчя!
Дякуємо ЗСУ за можливість жити і працювати на Батьківщині, клієнтам та партнерам - за довіру та підтримку, колегам - за натхнення та готовність допомагати. 
Працюємо для вас! Віримо в Перемогу!

Детальніше


05 Вер

Наш рейтинг фінансової стійкості оновлено на рівні uaAA

  • 05.09.2024

РА «Стандарт-Рейтинг» прийняло рішення про оновлення кредитного рейтингу / рейтингу фінансової стійкості ПрАТ «Європейський страховий альянс» на рівні uaAA.

Страховик з рейтингом uaAA характеризується дуже високою фінансовою стійкістю / кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими страховими компаніями.

Проаналізувавши діяльність ПрАТ «Європейський страховий альянс» за І квартал 2024 року, РА «Стандарт-Рейтинг» відмічає наступні фактори оновлення рейтингу фінансової стійкості:

Детальніше


28 Сер

Звітує медичний call-центр

  • 28.08.2024

Протягом другого кварталу 2024 року в медичний асистанський центр ПрАТ "ЄВРОПЕЙСЬКИЙ СТРАХОВИЙ АЛЬЯНС" надійшло 254 386 дзвінків від застрахованих осіб. Найбільше, 87 901 звернення, було оброблено в травні. У понад 97% випадків наші лікарі-координатори відповіли на дзвінок протягом перших 20 секунд. Показник додзвону на рівні 98%. Крім того, в автоматичному режимі працює функція call-back, отже жоден дзвінок не залишається без уваги.

Нагадаємо, що наш медичний асистанський центр на варті вашого здоров'я 24/7/365.

Детальніше