В ПрАТ «Європейський страховий альянс» запрацював механізм прямого врегулювання збитків за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності автовласників (ОСЦПВ, «автоцивілка»).
Відтепер постраждалі в ДТП власники полісу автоцивілки від «Європейського страхового альянсу» мають право звернутись за відшкодуванням безпосередньо до свого страховика. Це дозволить їм отримати якісний сервіс та значно прискорить процедуру здійснення виплати. Всі питання з компанією винуватця ДТП страхова компанія врегулює самостійно, без участі клієнта.
Пряме врегулювання збитків можливе за наступних умов:
- ДТП сталася за участю виключно двох транспортних засобів, та є контактною (факт зіткнення) незалежно від наявності або відсутності потерпілих, яким нанесено шкоду життю та здоров’ю;
- водій одного з транспортних засобів - учасників пригоди є повністю відповідальним за ДТП (немає часткової відповідальності);
- обидва водії мали дійсні на момент ДТП поліси ОСЦПВ, видані страховими компаніями, які є учасниками системи прямого врегулювання (перелік компаній опублікований на офіційному сайті МТСБУ).
«Наша мета – надання якісного європейського сервісу, тому компанія виконала усі вимоги для здійснення діяльності за Угодою про пряме врегулювання збитків та зробила важливий крок назустріч клієнтам», - зазначила Голова Правління ПрАТ «Європейський страховий альянс» Марина Воронянська.
«Приємно зазначити, що до Угоди про пряме врегулювання приєднуються все нові й нові компанії, усвідомлюючи переваги системи для своїх клієнтів. Найкращим аргументом на користь прямого врегулювання є суттєве скорочення строків врегулювання. Як відомо, в рамках загальної системи врегулювання в строк до 90 днів від дати ДТП врегульовується лише половина заявлених страхових випадків. В той же час, в межах прямого врегулювання 44% справ врегульовані протягом місяця. Швидкість та якість виплати – головна перевага страховика для його клієнта», - заявив Володимир Шевченко, генеральний директор МТСБУ.