Про діджиталізацію і про те, як страховка може утримати цінного співробітника розповідає Голова Правління ПрАТ "Європейський страховий альянс" Марина Воронянська в своєму інтерв'ю.
У минулому році ми відзначили свій 25-річний ювілей. Всі ці роки головною перевагою наших продуктів є їх персоналізація.
Європейський страховий альянс - це не фінансовий супермаркет з величезним стандартним набором продуктів, а ательє страхового “індпошиву”. Ми мобільні та гнучкі в прийнятті рішення, швидко реагуємо на зміни.
Під кожен запит корпоративного клієнта ми готуємо індивідуальну пропозицію, але при цьому не забуваємо про комфорт і зручність наших роздрібних клієнтів.
Завдяки діджиталізації водії можуть придбати поліс автоцивільної відповідальності онлайн, перевірити його валідність в базі МТСБУ та пред’явити на екрані свого смартфону, а у разі ДТП оформити електронний європротокол.
З 2017 року Європейський страховий альянс працює в системі прямого врегулювання збитків.
Вважаю, що запорукою якісного обслуговування є наявність власного технічного та медичного асистансу. Так, в Європейському страховому альянсі цілодобово працює медичний асистанський центр, що приймає понад 1 тис. дзвінків на добу.
Повне інтерв’ю за посиланням ⏩http://bit.ly/2uJeT36