Увага! За даними МОЗ в Україні погіршується епідемічна ситуація. Стрімко зростає захворюваність на коронавірусну хворобу COVID-19 та грип А. Така ситуація призвела до перевантаження медичних установ, що в свою чергу вплинуло на роботу медичного асистансу ЄСА. Враховуючи вищенаведене, для організації медичної допомоги нам потрібно більше часу, ніж зазвичай. Основні фактори, про які ви маєте знати:
✔ Телефонні лінії медичних закладів перевантажені, час очікування
оператора на лінії складає 15-20 хвилин.
✔ Лікарі теж хворіють, тому розклади візитів в клініках та записи до лабораторно-діагностичних центрів заповнені на кілька днів вперед.
✔ Через збільшення невідкладних станів громадян, час очікування на бригади невідкладної медичної допомоги приватних та державних медичних закладів збільшився та становить наразі 2-5 годин.
✔ Заявки на виїзд терапевта до дому клініки приймають на 2-3 дні вперед.
✔ Заявки на замовлення ліків, що надійшли у вечірній час, обробляються аптечними закладами не раніше ранку наступного дня.
✔ Для організації медичної допомоги за кожним страховим випадком враховуються індивідуальні обставини: регіон, де організовується допомога, наявність
потрібних спеціалістів в клініках та ліків в аптеках, клас клініки та його відповідність програмі страхування, завантаженість медичного закладу та конкретного лікаря.
Через складний епідеміологічний стан в країні, просимо з розумінням поставитися до ситуації:
• віддавати перевагу альтернативним каналам зв’язку: email: medic@eia.com.ua, телеграм-бот: @eiamedicalbot
• дочекатися з’єднання з оператором медичного асистансу ЄСА та не переривати дзвінок
• для запису на планові послуги звертатися заздалегідь
З найкращими побажаннями міцного здоров’я,
Європейський страховий альянс