Error message

  • Notice: Undefined offset: 0 in _menu_check_access() (line 644 of /home/strahova/public_html/includes/menu.inc).
  • Notice: Undefined offset: 1 in _menu_check_access() (line 644 of /home/strahova/public_html/includes/menu.inc).

У   зв’язку   з   ситуацією,  що  склалась  через  ризики  поширення коронавірусу Covid-19, з метою збереження здоров’я громадян, в Україні було введено обмежувальні заходи. Тому більшість клінік перестали надавати послуги з профільних консультацій.

Що ж робити, якщо консультація потрібна, а відвідати лікаря немає можливості?

В умовах карантину клієнти з добровільного медичного страхування ПрАТ «Європейський страховий альянс» можуть отримати медичну консультацію дистанційно завдяки телемедицині. Цей зручний сучасний метод надання медичних послуг дозволяє організовувати консультації фахівців незалежно від місця перебування пацієнта з використанням інформаційних та комп’ютерних технологій.

Так, порадитись з лікарем онлайн можна у наступних випадках:

  • якщо потрібна первинна консультація терапевта за наявності ГРВІ з легкою симптоматикою, а відвідати клініку немає можливості;
  • є необхідність у повторній консультації терапевта в умовах негативної динаміки на фоні отримання призначеного раніше лікування;
  • у разі потреби повторної консультації терапевта за відсутності позитивної динаміки протягом 5 днів з початку призначеного лікування;
  • за необхідності повторної консультації вузького спеціаліста за результатами проведених лабораторних досліджень.

Рішення про можливість проведення онлайн консультації у кожному окремому випадку приймається індивідуально. Досвідчені лікарі-координатори медичного асистанського центру ПрАТ «Європейський страховий альянс» проконсультують щодо можливих варіантів отримання дистанційної послуги та організують необхідну медичну допомогу.

Нагадаємо, що з початку карантину в ПрАТ «Європейський страховий альянс» працює спеціальна інформаційна лінія. Зателефонувавши за номером (044) 299 74 28 в робочі дні з 9.00 до 18.00, можна отримати актуальну та перевірену інформацію про коронавірус: дізнатись про алгоритм дій у разі виявлення підозри на COVID-19, перелік симптомів зараження, актуальний режим роботи ЄСА в умовах карантину .

Також постійно функціонує цілодобова лінія медичного асистансу (дзвінки в Україні зі стаціонарних телефонів безкоштовні): 0 800 500 056

02/04/2020
Поділитися: