Error message

  • Notice: Undefined offset: 0 in _menu_check_access() (line 644 of /home/strahova/public_html/includes/menu.inc).
  • Notice: Undefined offset: 1 in _menu_check_access() (line 644 of /home/strahova/public_html/includes/menu.inc).

Марина Воронянська, Голова Правління ПрАТ «Європейський страховий альянс», розповіла ONLINE ЖУРНАЛ "BANKIR", як працює Компанія в умовах воєнного стану і розвиває ділові відносини з клієнтами та партнерами.
– Марино Вікторівно, цьогоріч Європейському страховому альянсу виповнюється 30 років. Чого вдалося досягти за цей час, які здобутки вважаєте найбільш вагомими?
– Дійсно, ми працюємо вже майже три десятиліття. За цей час Компанія здобула репутацію надійного страхового партнера, а її послугами скористались сотні тисяч клієнтів.
Спектр страхових продуктів дуже широкий: автострахування, майнове, особисте, медичне та багато інших. Ми пропонуємо своїм клієнтам – юридичним та фізичним особам – індивідуальні умови договору, приємні бонуси та якісний сервіс.
Європейський страховий альянс бере активну участь в професійних об’єднаннях, зокрема, Ядерний страховий пул України, Моторне (транспортне) страхове бюро України, також наша Компанія одна з одинадцяти СК-учасниць Угоди про пряме врегулювання збитків.
Репутація Європейського страхового альянсу як надійного страховика була і залишається однією з наших конкурентних переваг.
 – В умовах воєнного стану Європейський страховий альянс продовжує свою роботу, не зупиняючись ні на мить. Як вдається ефективно функціонувати та надавати страхові послуги?
- Ми прийняли головні виклики часу, і поки наші мужні військові дають гідну відсіч ворогу на передовій, ми продовжуємо невпинно працювати попри усі складнощі сьогодення, підтримувати колег, які захищають нашу Батьківщину, наших клієнтів та працівників.
Нам вдалося зберегти наш головний капітал – кваліфікований персонал, майже всі працівники знаходяться в Україні, що в свою чергу дозволило забезпечити безперебійну роботу власного цілодобового медичного асистанського центру та служби врегулювання збитків з майнового і транспортного страхування, не припиняючи обслуговування жодного дня з початку повномасштабного вторгнення. Також було розроблено алгоритм дій персоналу Компанії під час повітряної тривоги та блекауту, переведено наш центральний офіс в Києві до більш безпечного місця, що дозволило працювати оффлайн майже повним складом та обслуговувати клієнтів ще з більшою віддачою.
Згідно з класифікацією Національного Банку України Європейський страховий альянс визнано  критично важливим для функціонування економіки та забезпечення життєдіяльності населення в особливий період, а також підтверджено відповідність структури власності Компанії вимогам щодо прозорості.
– Компанія здобула перемогу в номінації «За найкращу репутацію надійного страхового партнера – 2023». Яких принципів дотримуєтесь у роботі з клієнтами?
- Головний принцип – чесність. Намагаємося завжди вибудовувати ділові взаємини з клієнтами на засадах відкритості та довіри, коли кожна застрахована особа відчуває до себе щире ставлення і готовність вирішити проблеми, що можуть виникнути.
Ми прагнемо надавати максимальний страховий захист своїм клієнтам та партнерам, дарувати їм відчуття впевненості навіть під час воєнного стану, пропонуючи доступні, необхідні та якісні страхові сервіси і продукти.
– Перестраховуєте прийняті ризики за кордоном?
- Надійність договорів страхування й перестрахування, які укладаються  в ПрАТ «Європейський страховий альянс», обумовлена ретельно підібраною програмою перестрахування ризиків.
Основним  перестраховиком  за  всіма  видами бізнесу у 2024 році залишається Hannover Ruck SE (Germany). Перестраховик має високий міжнародний рейтинг надійності A+ (Superior),  присвоєний  рейтинговим агентством  A.M.Best.
– Як Ви оцінюєте результати роботи за 2023 рік?
– Я, як керівник, завжди не зовсім задоволена результатами роботи, але в цілому діяльність Компанії в 2023 році оцінюю позитивно. Нам практично вдалося вийти на довоєнні показники, ми поновили угоди з понад 90% корпоративних клієнтів, збільшили обсяг підписаних премій у порівнянні з 2022 роком на 43%, виплати зросли на 47%. Наш кредитний рейтинг, наданий РА «Стандарт-Рейтинг», щоквартально оновлюється на рівні uaAA: дуже висока фінансова стійкість порівняно з іншими українськими страховиками. Зауважу, що на цьому рівні він зберігається вже вісім років поспіль.
– Які страхові продукти користуються попитом і є найбільш актуальними?
– Найбільш актуальними продуктами для клієнтів на сьогодні є страхування відповідальності автовласників,  автострахування та медичне страхування.
Перспективний сегмент, який і надалі буде зростати – корпоративне медичне страхування (ДМС). Для більшості роботодавців у такий спосіб вирішується питання соціальної захищеності працівників, навіть без збільшення фонду заробітної плати підприємства. ДМС є дієвим інструментом підтримки співробітників під час воєнного стану, в тому числі психологічної. Практично в кожному Договорі страхування є окрема опція «Психологічна підтримка», в рамках якої покривається допомога психолога онлайн та в договірних клініках, а також організація лекцій для персоналу. Тематика таких заходів може бути різною: боротьба зі стресом під час повітряних тривог, подолання синдромів вигорання на роботі та відкладеного життя, правила поведінки з людьми, які мають травматичний досвід, і багато-багато інших опцій на вибір Клієнта.
Набуває все більшої популярності електронний поліс «обов’язкової автоцивілки», який  можна швидко і зручно оформити на нашому сайті.
– Чи забезпечують страхові продукти ЄСА покриття воєнних ризиків?
– Покриття воєнних ризиків – найважливіша опція нині, тому ми адаптуємо наші страхові продукти до умов воєнного часу, зважуючи усі ризики. Наші договори автострахування КАСКО містять гнучкі умови для будь-яких потреб, що дозволяє клієнтам самостійно конструювати договір, обираючи необхідні та актуальні опції, залежно від власних потреб, ресурсів та досвіду, у тому числі і опцію страхування воєнних ризиків.
Крім того, воєнні ризики стали обов’язковою опцією для усіх програм корпоративного медичного страхування. Умови покриття можуть бути різними і залежать від запиту клієнта, кількості застрахованих осіб тощо. Зазвичай, покривається діагностика та повне лікування в разі отримання травм і поранень від вибухів та попадання уламків.
– Сучасні вимоги до ведення бізнесу потребують високого рівня діджиталізації, наведіть приклади використання цифрових технологій в діяльності Європейського страхового альянсу.

08/04/2024
Поділитися: