Згідно з рішенням уряду з 17 березня до 24 квітня 2020 в Україні введений режим карантину. Але потреба громадян в оформленні полісів, зокрема цивільно-правової відповідальності автовласника, нікуди не зникла. Як проходить робота страховиків ОСЦПВ в нинішніх умовах?

У своєму коментарі MIND.UA розповідає Марина Воронянська, Голова Правління СК «Європейський страховий альянс»:
"Ми працюємо в штатному режимі, але максимально перейшли на дистанційне обслуговування клієнтів з використанням електронної пошти та найбільш популярних додатків для дзвінків і повідомлень, тому черг в офісі немає.

Клієнтам приїжджати в офіс необов'язково. Більш того, зараз ми намагаємося максимально обмежити відвідування клієнтами офісу, всі документи про подію з ознаками страхового випадку можна оформити і передати страховику дистанційно, для цього підготовлені і розміщені на сайті відповідні інструкції, в тому числі відео, і налаштоване програмне забезпечення.

Отримати консультацію щодо заповнення заяв та достатності документів можна в телефонному режимі або в режимі листування в електронній пошті. На нашому сайті можна скачати бланки для самостійного заповнення, а зараз ми додали і відеоінструкції".

Продовження у статті

01/04/2020
Поділитися: