Мобільний додаток ПрАТ «Європейський страховий альянс» для застрахованих з добровільного медичного страхування (ДМС) успішно пройшов тестування та готовий до експлуатації. Простий та інтуїтивно зрозумілий, він значно покращить процес комунікації зі страховою компанією та зменшить час на обробку звернень від застрахованих осіб.
Тепер кожен клієнт у своєму смартфоні буде мати зручний особистий кабінет з актуальними даними щодо власної програми страхування. Так, у будь-який час можна перевірити: об’єм покриття, перелік передбачених послуг, список лікувально-профілактичних заходів, регіон дії договору, обсяг індивідуальних лімітів та виключень тощо.
Авторизація в додаток відбувається за допомогою номеру мобільного телефону, який був вказаний при страхуванні.
Додаток наділений низкою необхідних функцій для вирішення таких питань: дзвінок в медичний асистанс, запис на консультацію до лікаря, запит на отримання медикаментів та діагностики по наявному призначенню лікаря при самостійному зверненні за медичною допомогою, перелік документів на виплату тощо.
Крім того, не потрібно носити з собою пластикову картку клієнта, оскільки встановивши додаток, можна скористатись віртуальною.
Додаток розроблений для мобільних пристроїв на платформах iOS та Android та доступний в Apple Store та Google Play.
«Ми прискорюємо діджиталізацію, щоб зробити процес спілкування клієнта зі страховою компанією максимально комфортним, багато уваги приділяємо цифровізації наших послуг. Новий мобільний додаток – черговий крок на цьому шляху.
Сподіваємось, запропонований додаток з ДМС стане надійним віртуальним помічником для наших клієнтів. Невдовзі у нас будуть з’являтись нові сервіси з інших видів страхування», - зазначила Марина Воронянська, Голова Правління ПрАТ «Європейський страховий альянс».