Дії при настанні страхового випадку

Першочергові дії на місці пригоди
  1. 1 Увімкнути аварійну сигналізацію і встановити знак аварійної зупинки
  2. 2Зберегти транспортні засоби, пошкоджене майно та розташування учасників події
  3. 3 Провести всі можливі заходи для надання першої медичної допомоги потерпілим
  4. 4 Викликати співробітників державних компетентних органів для обов'язкової реєстрації події
  5. 5 Сфотографувати місце події, пошкодження ТЗ, їх розташування при зіткненні, осип уламків
  6. 6 Записати реквізити свідків та інших учасників події
  7. 7 Провести всі можливі заходи для зменшення розміру збитків
  8. 8 Надати потерпілим третім особам наступну інформацію:
  • телефони та адресу страхової компанії, в якій Ви придбали поліс (його номер і термін дії), власні координати;
  • попередити потерпілих про те, що ремонт може проводиться тільки після проведення представником страхової компанії огляду пошкодженого автомобіля (майна).
  1. 9 Негайно повідомити про випадок страхову компанію, для цього зателефонувати:

0 800-500-156 - цілодобово; (067) 819-08-64 (Viber) - в робочий час

На місці події не підписувати ніяких угод, не робити розрахунків, ні в якому разі не намагатися ініціювати помилковий сценарій ДТП. У разі надання страхувальником недостовірних відомостей про подію, характер та розмір завданих збитків, страхова компанія має право відмовити у виплаті страхового відшкодування;

Подача письмового повідомлення не пізніше 2-х днів

Для подачі письмового повідомлення, звернутися до найближчого структурного підрозділу ПрАТ «Європейський страховий альянс», за адресами: Контакти та офіси

Крім зазначених адрес подати письмову заяву та надати необхідні документи також можна на партнерських СТО у м Києві, а саме:

  • м Київ, вул. Кіровоградська, 19, СТО "Європа", тел. (067) 555-1-999
  • м Київ, вул.Туполєва, 1-Б,  СТО "Колор АВТО", тел. (098) 555-1-999
  • м. Вінниця, вул. Київська, 175, "Автотрейдинг Вінниця", тел. (043) 255-20-30
  • м. Вінниця, вул. 600-річчя, 9-б, тел. (067) 915-63-44
  • м. Дніпро, вул. Дружби, 3-а (Ювілейне), "Автотрейдинг Дніпро", тел. (056) 790-59-90
  • м. Запоріжжя, вул. Складська, 8, тел. (050) 333-88-12
  • м. Луцьк, вул. Відродження, 34, "Автоконцепт", тел. (0332) 78-79-32
  • м. Львів, вул. Промислова, 52-б, "Автотрейдинг Львів", вул. Промислова, 52-б, тел. (032) 294-92-94
  • м. Миколаїв, вул. Веселинівська, 51/3, "АС Сервіс", тел. (068) 267-95-07
  • м. Одеса, вул. 6-й км Овідіопольскої дороги, "Автотрейдинг Одеса", тел. (048) 734-36-60
  • м. Одеса, вул. А.Чепіги, 110, тел. (048) 736-33-83
  • м. Харків, вул. Клочківська, 188,"Автотрейдинг Харків", тел. (057) 760-14-00
  • м. Чернігів, пр-т Миру, 249-а, тел. (066) 290-39-23

Ви можете завантажити шаблони Повідомлень для самостійного заповнення:

АВТОЦИВІЛКА

КАСКО

Під час заповнення повідомлення обов'язково необхідно:

  • ретельно викласти обставини події;
  • зобразити схему пригоди;
  • надати інформацію про інших учасників події;
  • вибрати варіант виплати страхового відшкодування.

Електронні адреси Департаменту врегулювання збитків ПрАТ "Європейський страховий альянс": Rnb@eia.com.ua та osago@eia.com.ua

До письмової заяви необхідно додати:

  • копію договору страхування (або страхового поліса);
  • копію довідки компетентних органів (ДАІ, МВС, МНС, медичні установи тощо);
  • копію свідоцтва про реєстрацію ТЗ (технічний паспорт);
  • копію посвідчення водія;
  • копію паспорта та ідентифікаційного номера власника автомобіля (якщо страхувальник фізична особа);
  • копію подорожнього листа, довіреності на право водіння або тимчасового реєстраційного талона (у разі експлуатації автомобіля довіреною особою, яка не зазначеним у свідоцтві про реєстрацію ТЗ);
  • надати інформацію про інших учасників ДТП (ПІБ, адреса, телефони, а також надати інформацію про наявність у них договорів (полісів) страхування);
  • надати інформацію про розмір завданих збитків;
  • інші документи, які мають відношення до події.

Страховим випадком є подія, передбачена Договором, ризик виникнення якої застрахований, а саме: звернення Застрахованої особи протягом дії Договору через спеціалізовану службу Страховика до медичного закладу за одержанням медичних послуг з приводу лікування: гострого захворювання, загострення хронічної хвороби, травми та інших послуг,  визначених Програмою страхування для кожної Застрахованої особи, в порядку та на умовах, передбачених Договором та Програмою страхування, з настанням якої виникає обов’язок страховика здійснити страхову виплату страхувальнику або іншій особі, визначеній у договорі страхування або відповідно до законодавства. 

Страхова компанія «Європейський страховий альянс» працює по всій Україні, де є можливість організації медичної допомоги в лікувальних закладах та збільшує кількість дистанційних працівників.

ЯК КОРИСТУВАТИСЬ:

Вам необхідна термінова допомога:

Контакти – 0445801188095580118809358011880975801188

ШВИДКА та в нічний час – 0672380555

Називаєте номер полісу – або ПІБ та компанію

Лікар-координатор направить Вас в медичний заклад чи організує онлайн консультацію.

Увага! У випадку, якщо наші телефони не відповідають, просимо звератись електронною поштою: medic@eia.com.ua  і ми опрацюємо Ваше звернення за першої можливості. 

Також є можливість самостійно оплатити за послуги, попередньо звернувшись в Ассистанський центр та подати документи на компенсацію.

При самостійній оплаті та за умови попереднього погодження зі страховиком:

  • Якщо сума витрат не перевищує 6000 грн

Документи на відшкодування необхідно подати протягом 30ти днів з моменту отримання послуг (медикаментів, тощо) в сканованому вигляді на електронну адресу: doc@eia.com.ua  

  • Якщо сума витрат вище 6 000 грн

Оригінали документів на відшкодування необхідно надіслати поштою протягом 30ти днів з моменту отримання послуг (медикаментів, тощо).

Для відправлення Новою Поштою:

Відділення №361, м. Київ

Отримувач: ПрАТ "Європейський страховий альянс", ЄДРПОУ 19411125

Представник: Макаренко Н.В., моб. 0672173110

Увага! Прохання відправляти документи на юридичну особу (Компанію), а не особисто представнику!

Кур’єрська доставка НП за адресою:

03039, Київ, проспект Науки, 3 (бізнес-центр Sunflower Business Center).

Для відправлення УкрПоштою:

Отримувач: ПрАТ «Європейський страховий альянс»

03039, м. Київ, проспект Науки, 3 (бізнес-центр Sunflower Business Center)

Відділ врегулювання Дирекції особистого страхування (Побеленська Н./Агафонова А.)

Контакти відділу врегулювання – 067 449 18 35, ел. пошта - doc@eia.com.ua

Повний перелік документів можна отримати, звернувшись в телеграм бот.
Чат-бот у Telegram для застрахованих осіб з добровільного медичного страхування ІНСТРУКЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯ.

Бланки заяв на виплату можна скачати тут: 

БЛАНК ЗАЯВИ НА ВИПЛАТУ

ЗРАЗОК ЗАПОВНЕННЯ ЗАЯВИ НА ВИПЛАТУ

ВІДЕОІНСТРУКЦІЯ ІЗ ЗАПОВНЕННЯ ЗАЯВИ НА ВИПЛАТУ

У разі виникнення проблем з обслуговуванням, зверніться, будь-ласка, до служби контролю якості: complaint@eia.com.ua

  1. 1 Як можна більш оперативно, але не пізніше, ніж 24 години з моменту настання події, сповістити про цю подію відповідні компетентні органи:
    • при настанні пожежі - підрозділ Державної служби України з надзвичайних ситуацій (пожежна служба);
    • при настанні водної аварії (прориву систем каналізації, опалення або водопроводу) - аварійні служби житлово-експлуатаційного управління, у віданні яких знаходиться приміщення;
    • при протиправних діях третіх осіб - органи внутрішніх справ.
  2. 2 По можливості почати розумні і посильні заходи, спрямовані на зниження розміру можливого збитку та недопущення його збільшення, а також порятунок застрахованого майна і запобігання його подальшого пошкодження. Всі ці дії повинні проводитися з дотриманням інтересів власної безпеки.
  3. 3 Відразу після того, як стало відомо про настання події, сповістити про неї ПрАТ «Європейський страховий альянс» шляхом телефонного дзвінка по телефону цілодобової служби технічної допомоги 0-800-500-156. Не пізніше 3 робочих днів подати на адресу структурного підрозділу ПрАТ «Європейський страховий альянс» письмову заяву із зазначенням у ньому даних про дату, причини, характер збитку, з доданням переліку пошкодженого (знищеного) майна для узгодження подальших спільних дій з врегулювання збитку (огляду пошкодженого або знищеного застрахованого майна та визначення остаточних розмірів збитку та суми страхового відшкодування).
  4. 4 Зберігати постраждале застраховане майно до прибуття експерта ПрАТ «Європейський страховий альянс» для огляду застрахованого майна в тому вигляді, в якому воно було після страхового випадку. Сприяти проведенню огляду і обстеження застрахованого майна представником ПрАТ «Європейський страховий альянс», розслідування причин і встановленню розміру збитку.
  5. 5 Після надання в страхову компанію письмової заяви про подію, необхідно почати збір документів, необхідних для виплати страхового відшкодування для їх подальшого подання до страхової компанії, зокрема:
  • документи (довідки) з відповідних компетентних органів про факт та обставини події, що має ознаки страхового випадку;
  • перелік пошкодженого (знищеного, втраченого) застрахованого майна із зазначенням його вартості;
  • документи, які підтверджують факт придбання та оприбуткування матеріальних цінностей, які були пошкоджені внаслідок події (копії договорів купівлі-продажу, прибуткові ордери, акти приймання товару, накладні - вимоги на відпуск (внутрішнє переміщення) товару тощо);
  • акт інвентаризації товарних залишків, яка проводилася за фактом події з відображенням пошкодженого (знищеного) майна, характеристики його знищення (повне, часткове, упаковка), а також вартості пошкодженого майна на дату настання випадку - для юридичних осіб та СПД;
  • акти списання товарних залишків у зв'язку з їх пошкодженням - для юридичних осіб та СПД;
  • бухгалтерська довідка та документація про стан товарних залишків за відповідним місця страхування станом на дату настання події - для юридичних осіб та СПД;
  • договір на проведення ремонтно-відновлювальних робіт з відновлення пошкодженого (знищеного) майна з калькуляцією вартості цих відновлювальних робіт, акт приймання-передачі виконаних робіт - при проведенні ремонтних робіт з відновлення пошкодженого застрахованого майна до того стану, в якому воно було до настання події.
  • документи які підтверджують наявність майнових інтересів Страхувальника щодо застрахованого майна на момент настання події.