Дії при настанні страхового випадку
Першочергові дії на місці пригоди
- Увімкнути аварійну сигналізацію і встановити знак аварійної зупинки
- Зберегти транспортні засоби, пошкоджене майно та розташування учасників події
- Провести всі можливі заходи для надання першої медичної допомоги потерпілим
- Викликати співробітників державних компетентних органів для обов'язкової реєстрації події
- Сфотографувати місце події, пошкодження ТЗ, їх розташування при зіткненні, осип уламків
- Записати реквізити свідків та інших учасників події
- Провести всі можливі заходи для зменшення розміру збитків
- Надати потерпілим третім особам наступну інформацію:
- телефони та адресу страхової компанії, в якій Ви придбали поліс (його номер і термін дії), власні координати;
- попередити потерпілих про те, що ремонт може проводиться тільки після проведення представником страхової компанії огляду пошкодженого автомобіля (майна).
- Негайно повідомити про випадок страхову компанію, для цього зателефонувати:
0 800-500-156 - цілодобово, (067) 819-08-64 (Viber)
Подача письмового повідомлення не пізніше 2-х днів
Для подачі письмового повідомлення, звернутися до найближчого структурного підрозділу ПрАТ «Європейський страховий альянс», за адресами: Контакти та офіси
Крім зазначених адрес подати письмову заяву та надати необхідні документи також можна на партнерських СТО у м Києві, а саме:
- м Київ, вул. Кіровоградська, 19, СТО "Європа", тел. (067) 555-1-999
- м Київ, вул.Туполєва, 1-Б, СТО "Колор АВТО", тел. (098) 555-1-999
- м. Вінниця, вул. Київська, 175, "Автотрейдинг Вінниця", тел. (043) 255-20-30
- м. Вінниця, вул. 600-річчя, 9-б, тел. (067) 915-63-44
- м. Дніпро, вул. Дружби, 3-а (Ювілейне), "Автотрейдинг Дніпро", тел. (056) 790-59-90
- м. Запоріжжя, вул. Складська, 8, тел. (050) 333-88-12
- м. Луцьк, вул. Відродження, 34, "Автоконцепт", тел. (0332) 78-79-32
- м. Львів, вул. Промислова, 52-б, "Автотрейдинг Львів", вул. Промислова, 52-б, тел. (032) 294-92-94
- м. Миколаїв, вул. Веселинівська, 51/3, "АС Сервіс", тел. (068) 267-95-07
- м. Одеса, вул. 6-й км Овідіопольскої дороги, "Автотрейдинг Одеса", тел. (048) 734-36-60
- м. Одеса, вул. А.Чепіги, 110, тел. (048) 736-33-83
- м. Харків, вул. Клочківська, 188,"Автотрейдинг Харків", тел. (057) 760-14-00
- м. Чернігів, пр-т Миру, 249-а, тел. (066) 290-39-23
Страховим випадком за умовами Програми страхування є звернення під час дії Договору добровільного медичного страхування до лікаря-координатора (експерта) страхової компанії за одержанням медичної допомоги з приводу гострого захворювання, загострення хронічної хвороби, ускладнення, що виникло під час лікування, планового хірургічного втручання (операції), травми, отруєння.
Страхова компанія «Європейський страховий альянс» працює по всій Україні, де є можливість організації медичної допомоги в лікувальних закладах та збільшує кількість дистанційних працівників.
ЯК КОРИСТУВАТИСЬ:
Вам необхідна термінова допомога:
Контакти – 0445801188, 0955801188, 0935801188, 0975801188
ШВИДКА – 0672380555
Називаєте номер полісу – або ПІБ та компанію
Лікар-координатор направить Вас в медичний заклад чи організує онлайн консультацію.
Увага! У випадку, якщо наші телефони не відповідають, просимо звератись електронною поштою: medic@eia.com.ua і ми опрацюємо Ваше звернення за першої можливості.
Також є можливість самостійно оплатити за послуги, попередньо звернувшись в Ассистанський центр та подати на компенсацію витрати в сумі до 2000 грн. в сканованому вигляді на електронну адресу: doc@eia.com.ua.
Повний перелік документів можна отримати, звернувшись в телеграм бот.
Чат-бот у Telegram для застрахованих осіб з добровільного медичного страхування ІНСТРУКЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯ.
Бланки заяв на виплату можна скачати тут:
ЗРАЗОК ЗАПОВНЕННЯ ЗАЯВИ НА ВИПЛАТУ
ВІДЕОІНСТРУКЦІЯ ІЗ ЗАПОВНЕННЯ ЗАЯВИ НА ВИПЛАТУ
У разі виникнення проблем з обслуговуванням, зверніться, будь-ласка, до служби контролю якості: complaint@eia.com.ua
- при настанні пожежі - підрозділ Державної служби України з надзвичайних ситуацій (пожежна служба);
- при настанні водної аварії (прориву систем каналізації, опалення або водопроводу) - аварійні служби житлово-експлуатаційного управління, у віданні яких знаходиться приміщення;
- при протиправних діях третіх осіб - органи внутрішніх справ.
Як можна більш оперативно, але не пізніше, ніж 24 години з моменту настання події, сповістити про цю подію відповідні компетентні органи: - По можливості почати розумні і посильні заходи, спрямовані на зниження розміру можливого збитку та недопущення його збільшення, а також порятунок застрахованого майна і запобігання його подальшого пошкодження. Всі ці дії повинні проводитися з дотриманням інтересів власної безпеки.
- Відразу після того, як стало відомо про настання події, сповістити про неї ПрАТ «Європейський страховий альянс» шляхом телефонного дзвінка по телефону цілодобової служби технічної допомоги 0-800-500-156. Не пізніше 3 робочих днів подати на адресу структурного підрозділу ПрАТ «Європейський страховий альянс» письмову заяву із зазначенням у ньому даних про дату, причини, характер збитку, з доданням переліку пошкодженого (знищеного) майна для узгодження подальших спільних дій з врегулювання збитку (огляду пошкодженого або знищеного застрахованого майна та визначення остаточних розмірів збитку та суми страхового відшкодування).
- Зберігати постраждале застраховане майно до прибуття експерта ПрАТ «Європейський страховий альянс» для огляду застрахованого майна в тому вигляді, в якому воно було після страхового випадку. Сприяти проведенню огляду і обстеження застрахованого майна представником ПрАТ «Європейський страховий альянс», розслідування причин і встановленню розміру збитку.
- Після надання в страхову компанію письмової заяви про подію, необхідно почати збір документів, необхідних для виплати страхового відшкодування для їх подальшого подання до страхової компанії, зокрема:
Ваші інтереси за кордоном від імені та за дорученням страхової компанії «Європейський страховий альянс» захищає Міжнародна компанія з асcістансу "НОВА Ассістанс"
При настанні страхового випадку застрахований (або особа, яка його супроводжує) повинен протягом 24 годин звернутися в будь-який час доби до представництва компанії "НОВА Ассістанс"
тeл.: +380 44 374 50 26, e-mail: office@novasist.net
та повідомити наступну інформацію:
- прізвище, ім'я, дату народження застрахованої особи;
- назву страхової компанії;
- номер страхового поліса та період його дії;
- характер необхідної медичної допомоги;
- контактні телефони: мобільні й стаціонарні;
- точне місцезнаходження: назва готелю, адреса, номер кімнати;
- назва клініки, адреса, відділення (якщо застрахований уже перебуває в лікарні).
НАДАЛІ ВАМ НЕОБХІДНО ЧІТКО ДОТРИМУВАТИСЯ РЕКОМЕНДАЦІЙ ОПЕРАТОРА
Якщо у випадку непередбачених обставин застрахована особа не мала змоги відразу ж зв'язатися із представництвом сервісної компанії й самостійно оплатила витрати на медичне обслуговування, їй необхідно:
- одержати документи для подальшої компенсації понесених витрат: медичну виписку із зазначенням діагнозу, результатів проведених обстежень, призначеним лікуванням; оплачений рахунок медичних установ з переліком наданих послуг, вартістю кожної послуги, датами їх надання; рецепти на лікарські препарати; документи, що підтверджують факт оплати медичних послуг, ліків (оригінали чеків, квитанцій);
- обов'язково протягом 5 днів з моменту настання страхового випадку повідомити (або доручити зробити це іншій особі) про те, що відбулося в сервісну компанію; у випадку недотримання цієї вимоги, страхова компанія має право відмовити у відшкодуванні витрат;
- для одержання компенсації звернутися до страхової компанії протягом 30 днів після повернення в Україну.