Дії при настанні страхового випадку
Першочергові дії на місці пригоди
- Увімкнути аварійну сигналізацію і встановити знак аварійної зупинки
- Зберегти транспортні засоби, пошкоджене майно та розташування учасників події
- Провести всі можливі заходи для надання першої медичної допомоги потерпілим
- Викликати співробітників державних компетентних органів для обов'язкової реєстрації події
- Сфотографувати місце події, пошкодження ТЗ, їх розташування при зіткненні, осип уламків
- Записати реквізити свідків та інших учасників події
- Провести всі можливі заходи для зменшення розміру збитків
- Надати потерпілим третім особам наступну інформацію:
- телефони та адресу страхової компанії, в якій Ви придбали поліс (його номер і термін дії), власні координати;
- попередити потерпілих про те, що ремонт може проводиться тільки після проведення представником страхової компанії огляду пошкодженого автомобіля (майна).
- Негайно повідомити про випадок страхову компанію, для цього зателефонувати:
0 800-500-156 - цілодобово; (067) 819-08-64 (Viber) - в робочий час
Подача письмового повідомлення не пізніше 2-х днів
Для подачі письмового повідомлення, звернутися до найближчого структурного підрозділу ПрАТ «Європейський страховий альянс», за адресами: Контакти та офіси
Страховим випадком є подія, передбачена Договором, ризик виникнення якої застрахований, а саме: звернення Застрахованої особи протягом дії Договору через спеціалізовану службу Страховика до медичного закладу за одержанням медичних послуг з приводу лікування: гострого захворювання, загострення хронічної хвороби, травми та інших послуг, визначених Програмою страхування для кожної Застрахованої особи, в порядку та на умовах, передбачених Договором та Програмою страхування, з настанням якої виникає обов’язок страховика здійснити страхову виплату страхувальнику або іншій особі, визначеній у договорі страхування або відповідно до законодавства.
Страхова компанія «Європейський страховий альянс» працює по всій Україні, де є можливість організації медичної допомоги в лікувальних закладах та збільшує кількість дистанційних працівників.
ЯК КОРИСТУВАТИСЬ:
Вам необхідна термінова допомога:
Контакти – 0445801188, 0955801188, 0935801188, 0975801188
ШВИДКА та в нічний час – 0672380555
Називаєте номер полісу – або ПІБ та компанію
Лікар-координатор направить Вас в медичний заклад чи організує онлайн консультацію.
Увага! У випадку, якщо наші телефони не відповідають, просимо звератись електронною поштою: medic@eia.com.ua і ми опрацюємо Ваше звернення за першої можливості.
Також є можливість самостійно оплатити за послуги, попередньо звернувшись в Ассистанський центр та подати документи на компенсацію.
При самостійній оплаті та за умови попереднього погодження зі страховиком:
- Якщо сума витрат не перевищує 6000 грн
Документи на відшкодування необхідно подати протягом 30ти днів з моменту отримання послуг (медикаментів, тощо) в сканованому вигляді на електронну адресу: doc@eia.com.ua
- Якщо сума витрат вище 6 000 грн
Оригінали документів на відшкодування необхідно надіслати поштою протягом 30ти днів з моменту отримання послуг (медикаментів, тощо).
Для відправлення Новою Поштою:
Відділення №361, м. Київ
Отримувач: ПрАТ "Європейський страховий альянс", ЄДРПОУ 19411125
Представник: Макаренко Н.В., моб. 0672173110
Увага! Прохання відправляти документи на юридичну особу (Компанію), а не особисто представнику!
Кур’єрська доставка НП за адресою:
03039, Київ, проспект Науки, 3 (бізнес-центр Sunflower Business Center).
Для відправлення УкрПоштою:
Отримувач: ПрАТ «Європейський страховий альянс»
03039, м. Київ, проспект Науки, 3 (бізнес-центр Sunflower Business Center)
Відділ врегулювання Дирекції особистого страхування (Побеленська Н./Агафонова А.)
Контакти відділу врегулювання – 067 449 18 35, ел. пошта - doc@eia.com.ua
Повний перелік документів можна отримати, звернувшись в телеграм бот.
Чат-бот у Telegram для застрахованих осіб з добровільного медичного страхування ІНСТРУКЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯ.
Бланки заяв на виплату можна скачати тут:
ЗРАЗОК ЗАПОВНЕННЯ ЗАЯВИ НА ВИПЛАТУ
ВІДЕОІНСТРУКЦІЯ ІЗ ЗАПОВНЕННЯ ЗАЯВИ НА ВИПЛАТУ
У разі виникнення проблем з обслуговуванням, зверніться, будь-ласка, до служби контролю якості: complaint@eia.com.ua
- при настанні пожежі - підрозділ Державної служби України з надзвичайних ситуацій (пожежна служба);
- при настанні водної аварії (прориву систем каналізації, опалення або водопроводу) - аварійні служби житлово-експлуатаційного управління, у віданні яких знаходиться приміщення;
- при протиправних діях третіх осіб - органи внутрішніх справ.
Як можна більш оперативно, але не пізніше, ніж 24 години з моменту настання події, сповістити про цю подію відповідні компетентні органи: - По можливості почати розумні і посильні заходи, спрямовані на зниження розміру можливого збитку та недопущення його збільшення, а також порятунок застрахованого майна і запобігання його подальшого пошкодження. Всі ці дії повинні проводитися з дотриманням інтересів власної безпеки.
- Відразу після того, як стало відомо про настання події, сповістити про неї ПрАТ «Європейський страховий альянс» шляхом телефонного дзвінка по телефону цілодобової служби технічної допомоги 0-800-500-156. Не пізніше 3 робочих днів подати на адресу структурного підрозділу ПрАТ «Європейський страховий альянс» письмову заяву із зазначенням у ньому даних про дату, причини, характер збитку, з доданням переліку пошкодженого (знищеного) майна для узгодження подальших спільних дій з врегулювання збитку (огляду пошкодженого або знищеного застрахованого майна та визначення остаточних розмірів збитку та суми страхового відшкодування).
- Зберігати постраждале застраховане майно до прибуття експерта ПрАТ «Європейський страховий альянс» для огляду застрахованого майна в тому вигляді, в якому воно було після страхового випадку. Сприяти проведенню огляду і обстеження застрахованого майна представником ПрАТ «Європейський страховий альянс», розслідування причин і встановленню розміру збитку.
- Після надання в страхову компанію письмової заяви про подію, необхідно почати збір документів, необхідних для виплати страхового відшкодування для їх подальшого подання до страхової компанії, зокрема: