Дії при настанні страхового випадку

Першочергові дії на місці пригоди
  1. 1 Увімкнути аварійну сигналізацію і встановити знак аварійної зупинки
  2. 2Зберегти транспортні засоби, пошкоджене майно та розташування учасників події
  3. 3 Провести всі можливі заходи для надання першої медичної допомоги потерпілим
  4. 4 Викликати співробітників державних компетентних органів для обов'язкової реєстрації події
  5. 5 За наявності фотоапарата або мобільного телефону з фотокамерою, сфотографувати місце події
  6. 6 Записати реквізити свідків та інших учасників події
  7. 7 Провести всі можливі заходи для зменшення розміру збитків
  8. 8 Надати потерпілим третім особам наступну інформацію:
  • телефони та адресу страхової компанії, в якій Ви придбали поліс (його номер і термін дії), власні координати;
  • попередити потерпілих про те, що ремонт може проводиться тільки після проведення представником страхової компанії огляду пошкодженого автомобіля (майна).
  1. 9 Негайно повідомити про випадок страхову компанію, для цього зателефонувати:

0 800-500-156 - цілодобово; +38 (044) 353-45-57 - цілодобово; +38 (044) 353-45-59 - в робочий час.

На місці події не підписувати ніяких угод, не робити розрахунків, ні в якому разі не намагатися ініціювати помилковий сценарій ДТП. У разі надання страхувальником недостовірних відомостей про подію, характер та розмір завданих збитків, страхова компанія має право відмовити у виплаті страхового відшкодування;

Подача письмового повідомлення не пізніше 2-х днів

Для подачі письмового повідомлення, звернутися до найближчого структурного підрозділу ПрАТ «Європейський страховий альянс», за адресами: Контакти та офіси

Крім зазначених адрес подати письмову заяву та надати необхідні документи також можна на партнерських СТО у м Києві, а саме:

  • м Київ, вул. Кіровоградська, 19, СТО "Європа", тел. (067) 555-1-999
  • м Київ, вул.Туполєва, 1-Б,  СТО "Колор АВТО", тел. (098) 555-1-999
  • м. Вінниця, вул. Київська, 175, "Автотрейдинг Вінниця", тел. (043) 255-20-30
  • м. Вінниця, вул. 600-річчя, 9-б, тел. (067) 915-63-44
  • м. Дніпро, вул. Дружби, 3-а (Ювілейне), "Автотрейдинг Дніпро", тел. (056) 790-59-90
  • м. Запоріжжя, вул. Складська, 8, тел. (050) 333-88-12
  • м. Луцьк, вул. Відродження, 34, "Автоконцепт", тел. (0332) 78-79-32
  • м. Львів, вул. Промислова, 52-б, "Автотрейдинг Львів", вул. Промислова, 52-б, тел. (032) 294-92-94
  • м. Миколаїв, вул. Веселинівська, 51/3, "АС Сервіс", тел. (068) 267-95-07
  • м. Одеса, вул. 6-й км Овідіопольскої дороги, "Автотрейдинг Одеса", тел. (048) 734-36-60
  • м. Одеса, вул. А.Чепіги, 110, тел. (048) 736-33-83
  • м. Харків, вул. Клочківська, 188,"Автотрейдинг Харків", тел. (057) 760-14-00
  • м. Чернігів, пр-т Миру, 249-а, тел. (066) 290-39-23

Ви можете завантажити шаблони Повідомлень для самостійного заповнення:

АВТОЦИВІЛКА

КАСКО

Під час заповнення повідомлення обов'язково необхідно:

  • ретельно викласти обставини події;
  • зобразити схему пригоди;
  • надати інформацію про інших учасників події;
  • вибрати варіант виплати страхового відшкодування.

Електронні адреси Департаменту врегулювання збитків ПрАТ "Європейський страховий альянс": Rnb@eia.com.ua та osago@eia.com.ua

До письмової заяви необхідно додати:

  • копію договору страхування (або страхового поліса);
  • копію довідки компетентних органів (ДАІ, МВС, МНС, медичні установи тощо);
  • копію свідоцтва про реєстрацію ТЗ (технічний паспорт);
  • копію посвідчення водія;
  • копію паспорта та ідентифікаційного номера власника автомобіля (якщо страхувальник фізична особа);
  • копію подорожнього листа, довіреності на право водіння або тимчасового реєстраційного талона (у разі експлуатації автомобіля довіреною особою, яка не зазначеним у свідоцтві про реєстрацію ТЗ);
  • надати інформацію про інших учасників ДТП (ПІБ, адреса, телефони, а також надати інформацію про наявність у них договорів (полісів) страхування);
  • надати інформацію про розмір завданих збитків;
  • інші документи, які мають відношення до події.

Страховим випадком за умовами Програми страхування є звернення під час дії Договору добровільного медичного страхування до лікаря-координатора (експерта) страхової компанії за одержанням медичної допомоги  з приводу гострого захворювання, загострення хронічної хвороби, ускладнення, що виникло під час лікування, планового хірургічного втручання (операції), травми, отруєння.

Сервісне обслуговування проводиться цілодобово лікарями-координаторами страхової компанії. Лікар-координатор, який володіє детальною інформацією щодо наявності кваліфікованих лікарів необхідної спеціалізації в тому чи іншому медичному закладі – за погодженням з Вами  визначає медичну установу для надання необхідної допомоги в залежності від стану Вашого здоров’я.

Для отримання медичної допомоги Вам необхідно звернутися до лікаря-координатора страхової компанії за одним з номерів телефонів  або надіслати повідомлення на електронну адресу:

 (044) 592 85 00, (067) 406 90 60, (050) 063 55 55, (063) 266 57 77

(067) 238 05 55 - окрема лінія лише для виклику невідкладної допомоги

0 800 500 0 56 (цілодобова телефонна лінія; зі стаціонарних телефонів - безкоштовно)

assistance@eia.com.ua (електронна адреса для передачі запиту на обслуговування)

При зверненні Ви повинні повідомити лікарю-координатору:

  • Ваше прізвище та ім'я;
  • номер індивідуальної пластикової картки застрахованої особи;
  • причину звернення (характер травми або опис симптомів розладу здоров'я);
  • Ваше місцезнаходження та номер телефону для контакту.

Якщо, з незалежних від Вас обставин, Ви звернулися до медичного закладу, не передбаченого договором страхування як базовий, Вам необхідно в найкоротший термін повідомити про це лікаря-експерта страхової компанії. При цьому лікар-експерт страхової компанії вирішує питання про доцільність продовження надання медичної допомоги в цій медичній установі або передення у базову медичну установу.

Якщо у випадку виникнення виняткових обставин, Ви самостійно оплатили надані Вам медичні послуги, передбачені договором страхування, для вирішення питання щодо відшкодування витрат Ви повинні повідомити страхову компанію про настання страхового випадку не пізніше ніж через 30 календарних днів після закінчення лікування і в цей же термін надати усі необхідні документи, а саме:

  • заяву на виплату за встановленою Страховиком формою:

БЛАНК ЗАЯВИ НА ВИПЛАТУ

ЗРАЗОК ЗАПОВНЕННЯ ЗАЯВИ НА ВИПЛАТУ

ВІДЕОІНСТРУКЦІЯ ІЗ ЗАПОВНЕННЯ ЗАЯВИ НА ВИПЛАТУ

  • засвідчену медичним закладом копію витягу з картки амбулаторного/ стаціонарного хворого із зазначенням прізвища пацієнта, діагнозу, тривалості лікування, переліку наданих послуг, з розбиттям їх за датами та вартістю, загальної суми до сплати;
  • карту виїзду (лист огляду) бригади швидкої невідкладної допомоги (у разі виклику швидкої);
  • оригінал фіскального чеку / квитанцію до прибуткового касового ордеру / квитанцію банку, товарний чек (якщо у фіскальному чеку відсутні назви послуг чи препаратів);
  • рецепт лікаря з особистою печаткою.

З питань  компенсації самостійно здійснених витрат за надану медичну допомогу  звертайтесь, будь-ласка,  до ПрАТ "Європейський страховий альянс" за адресою:  м. Київ, вул. Ямська, 28, телефон: (044) 599-92-04, e-mail: medic@eia.com.ua

 

 

  1. 1 Як можна більш оперативно, але не пізніше, ніж 24 години з моменту настання події, сповістити про цю подію відповідні компетентні органи:
    • при настанні пожежі - підрозділ Державної служби України з надзвичайних ситуацій (пожежна служба);
    • при настанні водної аварії (прориву систем каналізації, опалення або водопроводу) - аварійні служби житлово-експлуатаційного управління, у віданні яких знаходиться приміщення;
    • при протиправних діях третіх осіб - органи внутрішніх справ.
  2. 2 По можливості почати розумні і посильні заходи, спрямовані на зниження розміру можливого збитку та недопущення його збільшення, а також порятунок застрахованого майна і запобігання його подальшого пошкодження. Всі ці дії повинні проводитися з дотриманням інтересів власної безпеки.
  3. 3 Відразу після того, як стало відомо про настання події, сповістити про неї ПрАТ «Європейський страховий альянс» шляхом телефонного дзвінка по телефону цілодобової служби технічної допомоги 0-800-500-156. Не пізніше 3 робочих днів подати на адресу структурного підрозділу ПрАТ «Європейський страховий альянс» письмову заяву із зазначенням у ньому даних про дату, причини, характер збитку, з доданням переліку пошкодженого (знищеного) майна для узгодження подальших спільних дій з врегулювання збитку (огляду пошкодженого або знищеного застрахованого майна та визначення остаточних розмірів збитку та суми страхового відшкодування).
  4. 4 Зберігати постраждале застраховане майно до прибуття експерта ПрАТ «Європейський страховий альянс» для огляду застрахованого майна в тому вигляді, в якому воно було після страхового випадку. Сприяти проведенню огляду і обстеження застрахованого майна представником ПрАТ «Європейський страховий альянс», розслідування причин і встановленню розміру збитку.
  5. 5 Після надання в страхову компанію письмової заяви про подію, необхідно почати збір документів, необхідних для виплати страхового відшкодування для їх подальшого подання до страхової компанії, зокрема:
  • документи (довідки) з відповідних компетентних органів про факт та обставини події, що має ознаки страхового випадку;
  • перелік пошкодженого (знищеного, втраченого) застрахованого майна із зазначенням його вартості;
  • документи, які підтверджують факт придбання та оприбуткування матеріальних цінностей, які були пошкоджені внаслідок події (копії договорів купівлі-продажу, прибуткові ордери, акти приймання товару, накладні - вимоги на відпуск (внутрішнє переміщення) товару тощо);
  • акт інвентаризації товарних залишків, яка проводилася за фактом події з відображенням пошкодженого (знищеного) майна, характеристики його знищення (повне, часткове, упаковка), а також вартості пошкодженого майна на дату настання випадку - для юридичних осіб та СПД;
  • акти списання товарних залишків у зв'язку з їх пошкодженням - для юридичних осіб та СПД;
  • бухгалтерська довідка та документація про стан товарних залишків за відповідним місця страхування станом на дату настання події - для юридичних осіб та СПД;
  • договір на проведення ремонтно-відновлювальних робіт з відновлення пошкодженого (знищеного) майна з калькуляцією вартості цих відновлювальних робіт, акт приймання-передачі виконаних робіт - при проведенні ремонтних робіт з відновлення пошкодженого застрахованого майна до того стану, в якому воно було до настання події.
  • документи які підтверджують наявність майнових інтересів Страхувальника щодо застрахованого майна на момент настання події. 

Ваші інтереси за кордоном від імені та за дорученням страхової компанії «Європейський страховий альянс» захищає Міжнародна компанія з асcістансу "НОВА Ассістанс"

При настанні страхового випадку застрахований (або особа, яка його супроводжує) повинен протягом 24 годин звернутися в будь-який час доби до представництва компанії "НОВА Ассістанс"

тeл.: +380 44 374 50 26, e-mail: office@novasist.net

та повідомити наступну інформацію:

  • прізвище, ім'я, дату народження застрахованої особи;
  • назву страхової компанії;
  • номер страхового поліса та період його дії;
  • характер необхідної медичної допомоги;
  • контактні телефони: мобільні й стаціонарні;
  • точне місцезнаходження: назва готелю, адреса, номер кімнати;
  • назва клініки, адреса, відділення (якщо застрахований уже перебуває в лікарні).

НАДАЛІ ВАМ НЕОБХІДНО ЧІТКО ДОТРИМУВАТИСЯ РЕКОМЕНДАЦІЙ ОПЕРАТОРА

Якщо у випадку непередбачених обставин застрахована особа не мала змоги відразу ж зв'язатися із представництвом сервісної компанії й самостійно оплатила витрати на медичне обслуговування, їй необхідно:

  • одержати документи для подальшої компенсації понесених витрат: медичну виписку із зазначенням діагнозу, результатів проведених обстежень, призначеним лікуванням; оплачений рахунок медичних установ з переліком наданих послуг, вартістю кожної послуги, датами їх надання; рецепти на лікарські препарати; документи, що підтверджують факт оплати медичних послуг, ліків (оригінали чеків, квитанцій);
  • обов'язково протягом 5 днів з моменту настання страхового випадку повідомити (або доручити зробити це іншій особі) про те, що відбулося в сервісну компанію; у випадку недотримання цієї вимоги, страхова компанія має право відмовити у відшкодуванні витрат;
  • для одержання компенсації звернутися до страхової компанії протягом 30 днів після повернення в Україну.