ПрАТ "Європейський страховий альянс" радий повідомити про запуск чат-боту в месенджері Telegram для застрахованих осіб з добровільного медичного страхування. З його допомогою власники полісів ДМС можуть зв’язатись з медичним асистанським центром Компанії та залишити запит щодо запису на консультацію до лікаря чи на отримання медикаментів, отримати перелік документів та бланки на виплату, дізнатись результати розгляду заяви на виплату, надати відгуки та пропозиції щодо роботи сервісного центру з добровільного медичного страхування тощо. Скористатись віртуальним помічником дуже просто - потрібно лише набрати в пошуку контактів його назву: «Європейський страховий альянс» (детальна іструкція з використання).
«Ми вдосконалюємо бізнес-процеси, використовуючи сучасні IT- рішення. Прагнемо бути максимально доступними для клієнтів і постійно розширюємо канали комунікації. Запуск нового сервісу дозволить нам обробляти запити від клієнтів, застрахованих за договорами добровільного медичного страхування, ще швидше і якісніше», - прокоментувала Марина Воронянська, Голова Правління ПрАТ «Європейський страховий альянс».