РА «Стандарт-Рейтинг» оновило на рівні uaAA кредитний рейтинг/рейтинг фінансової стійкості страховика ПрАТ «Європейський страховий альянс». Оновлюючи рейтинг, Агентство керувалось результатами роботи Компанії за 12 місяців 2023 року. Рейтинг на рівні uaAA зберігається восьмий рік поспіль.
Обсяг премій, зібраних ПрАТ «Європейський страховий альянс» за 2023 рік, становив 300,753 млн грн, що на 43,03% перевищило показник за аналогічний період 2022 року. Агентство позитивно оцінює істотний приріст валового бізнесу Страховика в умовах російської агресії, введення воєнного стану та падіння рівня ділової активності в країні.
Водночас протягом 2023 року Страховиком було сплачено 123,924 млн грн страхових відшкодувань, що на 47,46% перевищило обсяг виплат за аналогічний період 2022 року. Зростання показників ділової активності та хороший рівень виплат було відмічено РА «Стандарт-Рейтинг» важливими факторами для оновлення рейтингу.
Станом на початок 2024 року Компанія мала хороший рівень капіталізації (63,30%), а 52,94% її зобов’язань покривались грошовими коштами та їх еквівалентами. Страховик дотримувався критеріїв ліквідності, прибутковості та якості активів страховика, нормативу платоспроможності та достатності капіталу, нормативу ризиковості операцій та нормативу якості активів. Отже, вагомими факторами для оновлення рейтингу також було названо: достатній рівень покриття зобов’язань ліквідними активами, хороший запас капіталу та зростання фінансових результатів і показників дохідності.
Страховик з рейтингом uaAA характеризується дуже високою фінансовою стійкістю / кредитоспроможністю порівняно з іншими українськими страховиками.
Марина Воронянська, Голова Правління ПрАТ «Європейський страховий альянс», зазначила: «Результати 2023 року вказують на ефективність нашої роботи, затребуваність страхових продуктів та послуг Європейського страхового альянсу у населення та юридичних осіб. Попри усі складнощі сьогодення, ми впевнено рухаємось вперед, вдосконалюємось, ставимо перед собою нові амбітні цілі та поступово нарощуємо оберти.
Зростанню всіх основних фінансових показників сприяло використання ризик-орієнтованого підходу до управління, зважена цінова політика, запровадження інноваційних технологій тощо. Завдяки впровадженню нових сучасних цифрових інструментів нам вдалось оптимізувати бізнес-процеси та вийти на новий рівень якості обслуговування клієнтів.
Вдячна клієнтам, партнерам, колегам за плідну співпрацю протягом багатьох років. Разом ми все подолаємо. Допомагаємо ЗСУ, віримо в Перемогу!»