ПрАТ «Європейський страховий альянс» працює у штатному режими та продовжує супроводжувати укладені договори добровільного медичного  страхування (ДМС).

Процедура звернення до лікаря-координатора (експерта) залишається стандартною, усі контакти зазначені у пластикових картках застрахованих осіб та на нашому сайті у розділі «Дії при настанні страхового випадку. Подія зі здоров’ям»: https://eia.com.ua/node/176

З метою збереження здоров‘я наших клієнтів ми намагаємося працювати максимально дистанційно, тому заяви на відшкодування самостійно витрачених коштів з ДМС у період карантину приймаються виключно поштовими відправленнями або кур’єрською доставкою. Отримати консультацію щодо їх заповнення та достатності документів можна в телефонному режимі або електронною поштою. Бланки заяв та відеоінструкції по їх заповненню можна скачати на нашому сайті.

Ми постійно на зв’язку по телефону, через форму на сайті, у месенджерах. Усі контакти тут.

0 800 500 056 - цілодобова лінія медичного асистансу (дзвінки в Україні зі стаціонарних телефонів безкоштовні).

Інформацію щодо алгоритму дій при підозрі на коронавірус з 9.00 до 18.00 в робочі дні можна отримати за телефоном: (044) 299-74-28

                                                                                               

Відповіді на поширені запитання щодо коронавірусу COVID-19

Згідно з Наказом МОЗ України від 25.02.2020 № 521 та рекомендаціями ВООЗ новий кононавірус COVID-19 віднесено до переліку особливо небезпечних інфекційних хвороб. Лікування цього небезпечного захворювання проводиться в рамках державної програми з протидії поширення  коронавірусу.

  • Що робити застрахованій особі при наявності симптомів коронавірусу?
  • При зверненні до контакт-центру страхової компанії, якщо є підозра на коронавірус COVID-19, лікар-координатор діятиме за рекомендаціями МОЗ. Супровід таких хворих відбувається лише державними службами медичної допомоги і лише у регламентовані державою медичні заклади. Отже, лікар-кородинатор викличе державну швидку допомогу 103.
  • Чи покривається у такому разі доставка хворого автомобілем швидкої допомоги? 
  • Транспортування, за розпорядженням МОЗ, виконується виключно державною швидкою допомогою 103. Комерційні служби швидкої допомоги не приймають таких викликів та не виконують транспортування хворих з підозрою на COVID-19.
  • Які симтоми коронавірусу COVID-19?
  • Проявами коронавірусу можуть бути: підвищена температура, кашель, утруднене дихання, нежить. Ще хвороба може бути схожа на кишковий грип з діареєю, нудотою і блювотою.
  • Чи охоплює поліс ДМС тестування на коронавірус, якщо у застрахованих осіб зявляються симптоми захворювання?
  • На даний час сертифіковані тест-системи у продажу відсутні. МОЗ України закуповує та розподіляє їх централізовано. Тестуванння проводиться безкоштовно лише за призначенням лікаря, «за бажанням» та з метою профілактики тестування НЕ проводиться.
  • Як проводиться лікування застрахованої особи, якщо їй поставлено діагноз  «коронавірус»?
  • Якщо при проведенні консультації у лікаря виникне підозра на COVID-19, відповідно до Інструкції МОЗ щодо супроводу таких випадків, буде викликано державну швидку допомогу 103, яка здійснить транспортування застрахованої особи до однієї з державних інфекційних лікарень. Там буде безкоштовно проведено експрес-тестування на COVID-19, і якщо результат буде позитивний, у цій же інфекційній лікарні безкоштовно буде проводитись лікування в умовах повної ізоляції.

Комерційні клініки хворих з підозрою на COVID-19 не приймають!

  • Куди можна телефонувати при наявності симптомів коронавірусу?
  • При наявності згаданих вище симптомів потрібно зателефонувати 103 або своєму сімейному лікареві.

Номери телефонів з питань коронавірусу

МОЗ, гаряча лінія - 0-800-50-52-01

Центр громадського здоров'я МОЗ - (044) 425-43-54

Автовідповідач урядового контакт-центру - 1545

Київ і Київська область - 103, 0-800-50-52-01, (04563) 10-0-46, (0456) 31-00-46
Вінницька - 103, (0432) 66-12-05
Волинська - (0332) 77-65-84 та (0332) 77-65-82
Дніпропетровська - (067) 611-08-86, (068) 979-96-24
Донецька - (06272) 26-8-27, (063) 809-45-17
Житомирська - (068) 982-47-81
Закарпатська - (03126) 96-1-15
Запорізька - (098) 29-4-72, (061) 228-04-94
Івано-Франківська - (099) 544-83-32, (0342) 56-69-28
Кіровоградська - (0522) 24-13-14 (з 9:00 до 18:00), 0-800-50-02-38
Луганська - 15-45, 0-800-50-51-07
Львівська - 15-80, (032) 260-19-18
Миколаївська 103, 0-800-80-13-33 (з 9:00 до 18:00)
Одеська - 15-50 і 0-800-50-15-50
Полтавська - 0-800-50-50-32
Рівненська 0-800-50-00-78
Сумська - 103, (0542) 68-20-90
Тернопільська - 103
Харківська - (057) 712-45-00
Херсонська - 103, (0552) 22-57-90 (з 8:00 до 17:00)
Хмельницька - (0382) 70-43-63 (цілодобово), (0382) 70-38-05 (з 8.30 до 17.30)
Черкаська - (0472) 64-91-82, (0472) 64-92-39 (з 8:00 до 18:00)
Чернівецька - (066) 084-93-13
Чернігівська - 0-800-50-70-70, (095) 001-03-40

27/03/2020
Поділитися: